Geen preview in Verkenner bij bestanden smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

jazzvb

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2005
Berichten
89
hallo,

als ik mijn smartphone koppel (usb-kabel) met mijn W10-laptop en een map met foto's en video's (van de smartphone) open in de Verkenner, dan zie ik alleen pictogrammen en geen preview van de foto of de video. de optie 'Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen' in de beeldopties van de verkenner heb ik uitgevinkt.

weet iemand hoe ik toch een preview krijg?

jazz
 
Kijk eens naar > Deze computer > RMK> Eigenschappen > Geavanceerde systeeminstellingen > Tabblad geavanceerd > Prestaties > Instellingen > Miniaturen in plaats van pictogrammen weergeven aanvinken
 
dag Senso, die staat al aangevinkt. het gaat alleen om de foto's en video's op mijn telefoon waarvan ik via de verkenner snel wil zien welke foto/video het is, zodat ik het meteen in de verkenner kan verwijderen zonder het te moeten openen. omdat ik nu alleen een pictogram zie, moet ik alle bestanden openen om te zien wat het is.

dat geldt overigens niet voor de foto's/video's die al op mijn laptop staan, daarvan zie ik wel een preview.
 
Zal er aan liggen hoe W10 die smartphone ziet. Kijk hier eens naar. Brengt je misschien op een idee.
 
heb de adviezen opgevolgd van sommige van de posters. die werkten helaas niet. misschien omdat het al een oude thread is. desalniettemin brachten ze me toch op het idee om alles te knippen en naar de laptop zelf te kopieren, waardoor de thumbnails wel te zien zijn. dan vanuit daar alles uitzoeken en verwijderen.

dank voor de link, Senso!
 
Copy de volgende keer ipv knippen ....
Als het ergens mis gaat ben je alles kwijt....
Dus de volgorde wordt:
* kopieer
* plak
* en dan pas verwijderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan