laptop crash na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

TEW

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2008
Berichten
116
ik heb gisteren een windowsupdate uitgevoerd en vanaf dit moment kan ik niet meer bij mijn bestanden.
Ik krijg de melding:
C: windows/system32/config/ systemprofile/desktop is niet beschikbaar.

Ik heb een kabel gebruikt en kan (weet niet meer hoe) op het net en heb Avast drivers gekocht, mijn avast clean up verlengd .
Vervolgens lukte het om alle drivers (dat waren best wel veel) te updaten.
Windows is ook bijgewerkt, toch lukt het niet om mijn oude bureaublad enz te krijgen.
Ik krijg, aangezien ik vana lles heb geprobeerd ook wel eens de foutmelding 0x80070426
Op de site van Microsoft had men een oplossing door te gaan naar:
services.msc
Dit deed ik, maar dan moest ik Microsoft Account Sign-in assistent kiezen, Die heb ik niet.
 
Ik zal de aangedragen oplossingen proberen.
Maar nu kan ik niet meer op het net. Ga dat dus eerst uitdokteren
Intussen heb ik windows probleemoplosser gebruikt en 2 problemen zijn opgelost.
1 niet en dat is dat een windows onderdeel niet goed is geconfigureerd
 
Helaas geen positief resultaat.
Ik heb ook www. microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10ISO ge"installeerd. Geen succes.

Ik krijg ook wel eens de melding;
Padc/windows/diagnostics/system/networking
Foutcode 0x80070426.
 
Toeval...? Of de laatste update van Windows 10 of Avast heeft mijn systeem ook gescrewed....
Na de nieuwe Avast moet ik herstarten en is automatisch in herstelmode gegaan...
Als het me te lang duurt.... image terug zetten.... we hebben hem niet voor niets....
Ik had ook dit probleem...
https://www.tenforums.com/antivirus...t-ui-failed-load-error-after-1803-update.html

Waarom heb je "[FONT=Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif]Avast drivers " gekocht?[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif]Windows update zelf toch vaak geneog?[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif]Elk programma extra is weer een potentiële extra complicatie, immers wat je er niet op zet ... kan niet voor problemen zorgen.
Waren de drivers dan je echte probleem?
[/FONT]

Of is ook mijn probleem een opzet van Microsoft om 3rd party software meer te dwarsbomen..... immers ze wilden ook Edge meer promoten....
Is dit de "negatieve bijvangst" van deze opzet....:evil:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan