Foto's op Ipad synchroniseren niet met Google foto's.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HAMMAR

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Berichten
894
Ik weet niet helemaal zeker of dit hier op zijn plaats staat, dit mag eventueel gewijzigd worden.

Ik heb op een Ipad Google foto's geïnstalleerd om een aantal foto's die nu op de Ipad staan te synchroniseren met Google foto's.
Aangemeld met google account, sychroniseren aangezet.

De reeds aanwezige foto's op de Ipad worden niet gesynchroniseerd, nieuw gemaakte foto's met de Ipad wél......rara hoe kan dat??
 
Heyy

Bedankt voor je antwoord.

De foto's blijken idd in een andere map te staan dan de fotorol op de Ipad.
Ik krijg ze echter met geen mogelijkheid verplaatst.
Ik heb een kleine selectie (om te proberen) gedupliceerd en dan staan ze wel ineens in de juiste map en worden meteen gesynchroniseert met Google foto's.
Als ik dat met alle foto's in die andere map nog eens probeer krijg ik een foutmelding dat dit niet mogelijk is en later nog eens proberen.
 
Ja ruimte zat op Google. Ik moet die foto's uit die andere map zien te krijgen en in de foto-rol map op de Ipad en dat lukt voor geen meter. Ook niet in Itunes.
Ben nu bezig met Copytrans, alleen als ik daar foto's wil verplaatsten naar pc moet ik weer $$ betalen.

Vage **** dat Apple....
 
Afbeeldingen importeren. En niks betalen.
Sluit de iPad aan op je pc middels de bijgeleverde witte USB-kabel. Op de iPad verschijnt een melding. Tik op Vertrouw of Sta toe. Open de Verkenner. Klik op Computer en vervolgens op de naam van je iPad.
Dubbelklik vervolgens op Internal Storage > DCIM en daarna op de map die je ziet staan. De map met alle foto's die op de iPad staan opent. Druk de Ctrl-toets op je toetsenbord in en houd deze ingedrukt. Klik op de foto's die je op de computer wilt zetten. Klik vervolgens op Organiseren en daarna op Kopiëren. Blader naar de map waar je de foto's neer wilt zetten. Wil je de foto's in een nieuwe map plaatsen? Klik dan boven in de balk op 'Nieuwe map'. Geef de map een naam en druk op de Enter-toets. Dubbelklik op de map om deze te openen. Klik nogmaals op Organiseren en vervolgens op Plakken. Dan overzetten naar Google.
 
Nee....de map waar de foto's inzitten is niet te zien in de verkenner. Alleen de map DCIM/APPLE100 wat de fotorolmap is. Dat had ik al lang geprobeerd trouwens.
De map waar de foto's inzitten schijnt er met Itunes opgezet te zijn. Heel vaag want je kan er eigenlijk niets mee. Ook de optie foto's verwijderen of map verwijderen ontbreekt gewoon. Ik heb gisteravond met de al eerder genoemde 'dupliceer' truuk nog een aantal keren achter elkaar geprobeerd en dat lukte ineens wel. Alle foto's kwamen in de fotorol map (DCIM/APPLE100) en werden meteen gesynct met Google Foto's.
Alleen als je nu via de Apple foto app de foto's bekijkt zie je ze allemaal dubbel want die app kijk naar alle foto's in alle mappen op de Ipad. De map en de inhoud ervan kan ik trouwens niet weggooien. Ik kon ze wel verborgen zetten zodat ze niet dubbel zichtbaar zijn.
 
Oh, al ets verder gekomen. Is er zoiets als duplicaat finder voor apple, zodat je dubbele foto's kunt verwijderen en laten zoek door die finder. (Remo duplicate photos remover o.i.d.

[h=1][/h]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan