soundcard CMI8738 probleem speakers

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin_ingen

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Berichten
274
ik is ik

ik van plan om de volgende kaart te kopen raad je dit me af??? ik heb nu een 2.1 set en OS 98,maar ben van plan om er nog een 5.1 set erop aan te sluiten.
PCI CMI8738-LX 5.1 kanaals wavetable.


wat jouwprobleem betreft ik kan je helaas niet helpen omdatik die kaart niet heb.

wat je wel misschien kan proberen is naar deze compu rechter muisknop en dan eigenschappendan naar apparaatbeheer zoek dan je geluidskaart op en verwijder hem start je pc
en windows gaat nu automatisch naar nieuwe hardware ik hoop dat dit helpt.
 
Gaat het hier niet om 4boxen en 1 subwoofer? Idg is het 4.1 (4+1=5boxen) geluid en moet de geluidskaart wel als zodanig ingesteld worden.
Kun je bijv onder Winamp een equalizer functie ingeschakeld hebben die alle boxen gebruikt, mits ondersteund? Windowsgeluiden betreffen toch stereogeluiden, en zullen als zodanig ook maar op 2 kanalen worden afgespeeld(?)
Installeer anders nog 'ns de drivers, of doe ze updaten van internetpagina fabrikant. Het klinkt trouwens alsof de oude drivers nog niet verwijderd c.q. verwisseld zjn met je nieuwe?
Suc6
 
Dit is een 'probleem' va Winamp.
Op de website van Winamp vind je de oplossing, die mij overigens nog niet geholpen heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan