NIS 2003 liveUpdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Berichten
1.836
Hallo,
ik ben intussen bezig geweest met beide tips. Beide gedaan maar helaas, foutmelding blijft!

Prangende vraag: alle overige updates worden WEL goed doorgevoerd. Ben veel online sinds ADSL verbinding.
In hoeverre ben ik nu niet meer goed beveiligd tegen virussen ed???

Verder nog mogelijke oplossingen??
 
marianneke,

Je bent beveiligd tot de tijd dat je Norton antivirus was gemaakt. Alle virussen die daarna zijn gekomen kun je dus wel krijgen, dus dit is geen optie. Ik zou Norton maar opnieuw installeren.

Als je problemen wil voorkomen tijdens de installatie van de upgrade van NAV, dan moet je dit doen:

1. Zorg ervoor dat je virus vrij bent.
2. Zorg ervoor dat je de laatste internet explorer hebt geinstalleerd.
3. ga naar start-uitvoeren-msconfig-opstarten en vink alles uit-toepassen-ok en restart de pc.
3. Deinstalleer de oude virus scanner eerst via configuratiescherm-software.
4. download en run RNAV vanaf deze site:
http://service1.symantec.com/SUPPOR...33497f6e8a319ece88256ace0076cc02?OpenDocument
5. installeer de upgrade van NAV.
6. ga naar tart-uitvoeren-msconfig-opstarten en vink alles weer aan-toepassen-ok en restart de pc.

Dan heb je helemaal geen probleem met de NAV installatie.
 
Bedankt Saldos, daar zat het hem toch in.

Heb inderdaad volgens jouw instructies NAV opnieuw geinstalleerd en heb 1 keer liveupdate uitgevoerd en alles ging zonder problemen.

Nogmaals mijn dank, aan allen die weer mee-dachten!
 
Ik kom nog even terug Saldos.

Als je wiltkijk dan even in de bijlage, een afdruk van mijn msconfis, opstarten.
Zoals je ziet nu een heleboel dubbele vermeldingen. Ook een aantal die me helemaal niets zeggen.

Als ik de comp opstart zoals HIER is gevinkt, werkt bijv de Canon Multipass fax niet. Als ik ALLES dan maar aanvink doet ie het wel. Mogelijk dat je je er even in wilt verdiepen WELKE in ieder eval aangevinkt moeten (alles van Symantec / Norton denk ik in ieder geval?)
Weet je ook hoe ik die dubbele eruit kan halen zodat t wat overzichtelijker weer wordt?

Graag nog even een reactie.
 
Laatst bewerkt:
marianneke,

Deze kunnen in iedere geval uitgevinkt worden die nu aangevinkt zijn:

MSMSGS
Taakcontrole
speedtouch USB diagnostics
tochmanager
EMEXEC
Multipassachtergrond
microsoft office werkbalk

De dubbele dis kun je zo verwijderen:

start-uitvoeren-regedit

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

Kijk aan de rechterkant en verwijder wat je wil verwijderen ervan als je dubbele ziet.
 
Ik heb in dat register gekeken, bij Run staat alleen "Standaard.
bij Run- vind ik ze terug, echter alles staat daar maar één keer dus niks te verwijderen. Msconfig nog steeds van alles dubbel.

Zit ik goed als ik in msconfig gewoon alles van Norton / Symantec aanzet en voor de rest zo weinig mogelijk? Lijkt me wel toch?
 
*Vrouwenstemmen: "Hij is de Norton eXperT!"*;) :thumb: :)
 
zeker.

eker,mansaldos weet altijd wel een manier.Nou kleinkramer ook wel,hoor.Hoe ze dat toch doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan