Emulevraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Ik gebruikte emule altijd in combinatie met een etech router. Nu heeft meneer Wanadoo van de week de software vernieuwd voor het modem en heb ik alleso opnieuw in moeten stellen.
Maar.. nu werkt e mule niet meer. Er worden wel verbindingen gemaakt, maar als ik een zoekopdracht geef, volgt er geen resultaat.
Dan staat er op de site van emule een en ander over routergebruik, maar mijn router (etech) zit er natuurlijk niet bij. Heeft iemand enig idee oe ik dit op kan lossen. Waarschijnlijk is het een firewall probleem... Maar als ik in de configuratie van de router kijjk, kan ik niet echt iets over firewall vinden. Wie kan me precies vertellen waar ik welke instelling moet zetten?
thanks
 
De poortinstellingen blijven toch hetzelfde....?

DaanM zei:
Ik gebruikte emule altijd in combinatie met een etech router. Nu heeft meneer Wanadoo van de week de software vernieuwd voor het modem en heb ik alleso opnieuw in moeten stellen.
Maar.. nu werkt e mule niet meer. Er worden wel verbindingen gemaakt, maar als ik een zoekopdracht geef, volgt er geen resultaat.
Dan staat er op de site van emule een en ander over routergebruik, maar mijn router (etech) zit er natuurlijk niet bij. Heeft iemand enig idee oe ik dit op kan lossen. Waarschijnlijk is het een firewall probleem... Maar als ik in de configuratie van de router kijjk, kan ik niet echt iets over firewall vinden. Wie kan me precies vertellen waar ik welke instelling moet zetten?
thanks

De instellingen van de poorten zullen toch nog wel hetzelfde blijven?
Maar dat moet je dan wel nog ff instellen op je router...:D
poorten: 4242, 4661, 4662, 4665, 4672, 4711
 
Maar voor deze softwareupdate heb ik ook niets in mijn router hoeven veranderen..
Ik zou ook niet precies weten waar ik de poorten open moet zetten...
 
Welk type e-tech router heb je?

DaanM zei:
Maar voor deze softwareupdate heb ik ook niets in mijn router hoeven veranderen..
Ik zou ook niet precies weten waar ik de poorten open moet zetten...

Als je op het internet kijkt naar de beschrijvingen van jouw router, daar staat ook hoe en waar je de poorten kan invoeren en aanpassen...;)
Over het algemeen is het bedoeld als voorbeeld, voor jouw apparaat kan het iets verschillen.
Succes!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alle poorten opengezet, maar het mocht niet baten. Verbinding maken gaat prima, maar ophalen van zoekopdrachten niet... Heel vreemd..
 
Ik had de poorten opengezeg met het ipnummer van de locale pc, maar ik moest het ipnummer van de router gebruiken. Het werkt nu dus...
Dank..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan