netvision wireless lan card driver gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierdopje2

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2006

Bijlagen

• NetVision-Wireless-Cardbus-.jpg
    NetVision-Wireless-Cardbus-.jpg
    17 KB · Weergaven: 148
Probeer eens om met Everest naar de kaart te kijken. Vaak zie je dan een ander merk/type staan waarvan de drivers vaak wel te downloaden zijn. Het kan zo zijn dat er gewoon een Texas Instruments of Realtek chipset in zit.

Bedankt erbicom voor de tip, ik had het programma toevallig op mijn schijf staan maar nooit gebruikt. Maar hij geeft aan dat het een texas instruments chipset en heb de sweex software/driver gebruikt maar het wekt nog niet.
Maar toch bedankt voor de tip, want ik heb er in ieder geval mee geleerd waar het programma Everest voor diende

Kun je niet op chipset zoeken dan? Heb je je toevallig de hele benaming van de chipset? Vul die in bij Google gevolgd door het woord driver. De kans is groot dat je een driver vindt die gewoon werkt. Sweex werkt namelijk veel met realtek chipsets en dan werkt het inderdaad niet.

erbicom zei:
Kun je niet op chipset zoeken dan? Heb je je toevallig de hele benaming van de chipset? Vul die in bij Google gevolgd door het woord driver. De kans is groot dat je een driver vindt die gewoon werkt. Sweex werkt namelijk veel met realtek chipsets en dan werkt het inderdaad niet.
Ik ga eens proberen met je nieuwe tip :thumb:

Axhter op mijn kaart staat fcc id pqp-wp288p maar ik vind maar niet de driver terwijl ik wel veel problemen lees van anderen over de driver, maar ik ben op de goede weg.:)

Het is me gelukt ik heb de software/driver gevonden.
Voor diegene die met hetzelfde probleem straks te kompen krijgen hier de link

http://www.e-tech.nu/Popup_Support/1122

met dank aan erbicom voor de zoek tip.:thumb:

Hoi,ik heb hierover een vraag. Ik heb exact dezelfde kaart, en ook de drivers gedownload van de bovengenoemde site.
Nou werkt hij prima, zolang ik geen beveiliging op mijn router heb.
Nu ben ik bij mijn ouders, en die hebben een wpa beveiliging, maar in kan alleen maar wep key's invoeren. Weet iemand misschien wat ik daaraan doen kan?

B.V.D.

Michael

Als er geen andere update beschikbaar is vrees ik dat het niet mogelijk is. Je kunt misschien nog een mail sturen naar de fabrikant met de vraag voor een update of op een forum gaan zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan