Ik heb een formulier met keuzerondjes.
Rondje 1 t/m 10 zijn personen (accountverantwoordelijke)
Rondje 11 = iedereen (dus 1 t/m 10)
Nu wil ik ook nog een 12e rondje. Hier moet niemand (waar dus nog geen accountverantwoordelijke voor is ingevuld) in staan. Het is resultaat is dan een rapport met acquisitie zonder enige toegevoegde accountverantwoordelijke.
Door middel van een query kan ik bij het gewenste resultaat krijgen bij het openen van het rapport (rondje 1 t/m 10 en 11)
Maar rondje 12 wil nog niet lukken.
Het criteria voor de rondjes 1 t/m 11 is als volgt en staat in de query bij accountverantwoordelijke:
IIf([Forms]![Overzichten2]![Kader28]=11;[Accountverantwoordelijk]![AccountverantwoordelijkeID];[Forms]![Overzichten2]![Kader28])
Hoe moet ik deze voorwaarde aanpassen zodat rondje 12 ook naar behoren werkt?
Overzichten2 = formulier
kader28 = vak met keuzerondjes, waarden 1 t/m 12.
--------------
Een tweede probleem waarmee ik zit is als volgt.
Wanneer ik een accountverantwoordelijke heb geselecteerd (bijv. nr 1) dan selecteert hij in de query alle bedrijven waar accountverantwoordelijke 1 bij staat. Maar deze lijsten zijn enorm groot, waardoor er een tweede splitsing in moet komen bij het terugbellen en contactmoment.
Ik heb dus in het formulier (overzichten2) een ander groepsvak met keuzerondjes gemaakt waarin staat het terugbellen en contactmomentdatum. Beide zijn gegroepeerd tot 7 dagen, 1 maand, 3 maand en 6 maand.
Wat ik dan als resultaat wil krijgen is het volgende:
ik heb accountverantwoordelijke 1 geselecteerd en terugbellen binnen 7 dagen >> alle records van accountverantwoordelijke 1 en alle data dat binnen 7 dagen valt uit het vak terugbellen.
Maar dat met de datum wil niet lukken.
Ik heb wel iets in de geest van dit, maar het werkt niet
:
IIf([Forms]![Overzichten2]![Kader37]=5;([Contactmoment datum]>Date()-7);"")
Iemand een idee voor beide problemen of voor 1 van de 2??
Rondje 1 t/m 10 zijn personen (accountverantwoordelijke)
Rondje 11 = iedereen (dus 1 t/m 10)
Nu wil ik ook nog een 12e rondje. Hier moet niemand (waar dus nog geen accountverantwoordelijke voor is ingevuld) in staan. Het is resultaat is dan een rapport met acquisitie zonder enige toegevoegde accountverantwoordelijke.
Door middel van een query kan ik bij het gewenste resultaat krijgen bij het openen van het rapport (rondje 1 t/m 10 en 11)
Maar rondje 12 wil nog niet lukken.
Het criteria voor de rondjes 1 t/m 11 is als volgt en staat in de query bij accountverantwoordelijke:
IIf([Forms]![Overzichten2]![Kader28]=11;[Accountverantwoordelijk]![AccountverantwoordelijkeID];[Forms]![Overzichten2]![Kader28])
Hoe moet ik deze voorwaarde aanpassen zodat rondje 12 ook naar behoren werkt?
Overzichten2 = formulier
kader28 = vak met keuzerondjes, waarden 1 t/m 12.
--------------
Een tweede probleem waarmee ik zit is als volgt.
Wanneer ik een accountverantwoordelijke heb geselecteerd (bijv. nr 1) dan selecteert hij in de query alle bedrijven waar accountverantwoordelijke 1 bij staat. Maar deze lijsten zijn enorm groot, waardoor er een tweede splitsing in moet komen bij het terugbellen en contactmoment.
Ik heb dus in het formulier (overzichten2) een ander groepsvak met keuzerondjes gemaakt waarin staat het terugbellen en contactmomentdatum. Beide zijn gegroepeerd tot 7 dagen, 1 maand, 3 maand en 6 maand.
Wat ik dan als resultaat wil krijgen is het volgende:
ik heb accountverantwoordelijke 1 geselecteerd en terugbellen binnen 7 dagen >> alle records van accountverantwoordelijke 1 en alle data dat binnen 7 dagen valt uit het vak terugbellen.
Maar dat met de datum wil niet lukken.
Ik heb wel iets in de geest van dit, maar het werkt niet

IIf([Forms]![Overzichten2]![Kader37]=5;([Contactmoment datum]>Date()-7);"")
Iemand een idee voor beide problemen of voor 1 van de 2??