direct connect++(geen hublist meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dewith

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
Hallo,
Mijn vraag is,ik kan niet meer de algemene hublist opvragen dan krijg ik de melding van service unavailable ik heb een wat oudere versie van dc++ v 0.674 omdat ik problemen krijg met een nieuwere versie en ja de oude deed het altijd goed.Wat is jullie oplossing.De favoriete hubs die ik had opgeslagen doen het nog steeds prima maar ik kan dus geen andere hubs meer vinden.
m,vr,g,
Him.

jaaaa!! hij doet het weer.Bedankt maar wat is nou de reden dat hij weg is?En waar haal je deze of andere hublist weg?Nogmaals bedankt voor je reaktie.
m,vr,g,
Him.

Methode:

Gewoon zoeken op Google, naar hublist.xml.bz2, dan gevonden adressen invullen in dc++ via dat Configureren knopje en kijken of met Actualiseren knopje een nuttige lijst verschijnt.

En de 'normale' sites dc.selwerd.nl (of zoiets) en www.hub-list.org (of zoiets) voor de public hublist doen het (momenteel of permanent) niet (meer), vandaar dat ik even naar een alternatief voor je ben gaan zoeken.

Fijn dat je er wat mee kunt. Natuurlijk kan ik niet beoordelen of de lijst die ik je heb aangeduid regelmatig wordt bijgewerkt...

Tijs.

bedankt hier zitten inderdaad weer een paar grote hubs tussen ,kan nu weer vooruit.Mag van mij wel een slotje op nu.Bedankt voor de reakties altijd fijn dat er hulp geboden wordt.
m.vr.g.
de with

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan