Mobiele telefoon Alcatel 565 defect?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ikeee

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2007
hallo allemaal,

ik heb een tijdje geleden een mobiel gekocht(alcatel 565). Maar nu doet hij het niet meer, er gaat alleen een blauw scherm aan en dan gaat hij weer uit. :confused: Ik had hem toen dit gebeurde nog maar een half jaar!

Bij wie is dit ook wel eens gebeurd? (en wat heb je gedaan?)
Of wie weet hoe hij het weer kan doen of waaraan het ligt?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
terug brengen voor garantie..

Weet iemand waaraan het ligt?
Of er mischien een onderdeel kapot is ofzo..? Dan kan ik die mischien onderdeel(en) kopen...
Want de oplader doet het gewoon ...

Bedankt voor jullie reakties :thumb:

Zit er ergens misschien een reset knopje op.

Je had hem toen het begon een half jaar. Geen garantie meer? En als je nu in ieder geval eens langs gaat bij de telecomwinkel waar je hem kocht? Het lijkt me sterk als ze je niet helpen.

Nou
ik ben eigenlijk al naar de winkel; geweest maar ze zeiden dat ze ook geen raad wisten en het enige wat ze konden doen is hem opsturen naar waar die gemaakt is ofzoo ...Maar datr kan alleen met gerantie bewijs..:rolleyes:

Bedankt;)

De Alcatel komt er goed af op Telecom Vergelijker. Eén gebruiker vindt dat de oplaadbare accu wel snel leegloopt, maar hij noemt daar gen periode bij. Als de winkel waar je hem kocht er geen raad op wist en hem op wilde sturen naar de fabriek, zal het lastig voor jou zijn om een oplossing te verzinnen.
Behalve het vervangen van de accu zou ik het niet weten.

De Alcatel komt er goed af op Telecom Vergelijker. Eén gebruiker vindt dat de oplaadbare accu wel snel leegloopt, maar hij noemt daar gen periode bij. Als de winkel waar je hem kocht er geen raad op wist en hem op wilde sturen naar de fabriek, zal het lastig voor jou zijn om een oplossing te verzinnen.
Behalve het vervangen van de accu zou ik het niet weten.

Bedankt voor al je hulp..
ik ben daarna ook naar andere winkels geweest en die zeiden dat mijn oplader het gewoon nog deed ....

Ik heb de titel van je vraag even aangepast. Graag een volgende keer zelf een titel verzinnen. Ik heb nu gebruikt wat Boeing in je andere topic tipte.

Ik heb de titel van je vraag even aangepast. Graag een volgende keer zelf een titel verzinnen. Ik heb nu gebruikt wat Boeing in je andere topic tipte.

Mag dat zomaar de titel van iemand anders forum veranderen? zo ja , hoe ? Ik ben nog pas vandaag lid geworden van deze site ...
Ik wou het zelf ook nog veranderen maar wist niet hoe:o

dááág

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.

Ik mag dat inderdaad doen. Kijk maar naar de titel onder mijn naam.(Supermoderator) Ik mag/kan in alle sectie's berichten aanpassen/verplaatsen/sluiten/verwijderen. Uiteraard doen we dit niet zomaar bij berichten. Er moet wel een reden zijn om iets aan te passen. In jou geval "hellup" is geen titel die iets over je probleem aan geeft.

Als iemand jou topic heeft bekeken of er in gereageerd heeft, kun jij de titel niet meer aanpassen. Wel kun je je eigen berichten aanpassen. Gebruik dan de knop "Aanpassen".

Laatst bewerkt:
Ik mag dat inderdaad doen. Kijk maar naar de titel onder mijn naam.(Supermoderator) Ik mag/kan in alle sectie's berichten aanpassen/verplaatsen/sluiten/verwijderen. Uiteraard doen we dit niet zomaar bij berichten. Er moet wel een reden zijn om iets aan te passen. In jou geval "hellup" is geen titel die iets over je probleem aan geeft.

Als iemand jou topic heeft bekeken of er in gereageerd heeft, kun jij de titel niet meer aanpassen. Wel kun je je eigen berichten aanpassen. Gebruik dan de knop "Aanpassen".

Ok bedankt

Graag gedaan en nog veel plezier op Helpmij.:)

PS probeer niet zoveel de "quote" te gebruiken, als je direct reageerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan