Geen beeld na opstarten van windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferdibulk

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2007
ik heb een barebone pundit r van asus en deze pc geeft geen beeld meer weer zodra windows opstart. Wanneer je normaal het lichtblauwe scherm met welkom hoort te krijgen zie ik enkelt een zwart scherm. Als ik me pc een aantal keren resart wil die nog wel eens gaan werken en doet hij het voor de rest prima. waar kan dit aan liggen

Zie je het biosopstartscherm wel bij opstarten? alleen bij het laden van windows niet?

ja ik zie alles. tot het moment na dat je het windows logo ziet met dat ladende balkje er onder

Kun je wel door F8 in te drukken, na het bootscherm, in veilige modus komen, als je die kiest in het opstartmenu van windows?

zelfs dat lukt niet. had ook al me boot.ini verandert om proberen er in te komen maar lukte niet, heb hem echt tientallen keren gerestart maar kwam er gewoon niet in. heb ook al met drivercleaner alles gewist maar daarna kwam ik er weer niet op

Vreemd, het kan de voeding zijn, je videokaart, of gewoon de windows installatie.

Je zou eens kunnen beginnen door met de XP cd op te starten, naar de repairconsole gaan, en daar een chkdsk /r te draaien, wel met een driverdisk en F6, indien het een SATA schijf betreft.

Daar kun je ook de boot.ini eventueel goed zetten, door bootcfg /rebuilt te gebruiken.

Of gewoon aan de windows installatie, wat ik ook aangaf, al die chkdsk /r gedaan?

heb de chkdsk /r gedaan maar geeft nog steeds geen beeld gaf wel aan dat er een aantal fouten zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan