• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

onderliggende hyperlinks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van de code was wel een stukje afgevallen. nu staat hij er helemaal.

Boxen openzetten en op F5 drukken.

ik heb vanalles geprobeerd rondom F5, maar ik snap het niet goed. Ook niet wat je met boxen opzetten bedoelt.
ik heb dus de code in VBA gezet en toen naar excel document terug gegaan en daar de email adressen geselcteerd op F5 getoetst. Daar vind ik 2 lege veldjes en een tab met speciaal.

ik heb vanalles geprobeerd rondom F5, maar ik snap het niet goed. Ook niet wat je met boxen opzetten bedoelt.
ik heb dus de code in VBA gezet en toen naar excel document terug gegaan en daar de email adressen geselcteerd op F5 getoetst. Daar vind ik 2 lege veldjes en een tab met speciaal.

ik zat de quote's nogeens door te lezen of ik iets niet goed gelezen had, maar nu zie ik die code van: spreken...how are you...enz. in meerdere antwoorden terug komen. Heb ik dan wel de goede code gebruikt in VBA?

ik zat de quote's nogeens door te lezen of ik iets niet goed gelezen had, maar nu zie ik die code van: spreken...how are you...enz. in meerdere antwoorden terug komen. Heb ik dan wel de goede code gebruikt in VBA?

:shocked: Dat is gewoon mijn handtekening ;) :D

Heeft niets met jouw vraag te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan