• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens goed in grafiek weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

wzshop

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Berichten
188
Beste mensen,

Ik ben bezig voor mijn website de statistieken in een tabel etc. te zetten
ik heb 4 verschillende 'onderwerpen' en ook die splitsen zich dan nog weer uit

zo heb ik:
cpc pagina bezoek
cpc bezoeken

direct pagina bezoek
direct bezoeken

referral pagina bezoek
referral bezoeken

organic pagina bezoek
organic bezoeken

Hier bij heb ik een werkblad toegevoegd. Daar heb ik enkel 'cpc' en 'direct' in 1 grafiek/tabel gezet. Ik vind het allemaal nog te onduidelijk, vooral als ik 'referral' en 'organic' ok nog eens erbij zou doen.

Kortom, is er een manier om bovenstaande varianten overzichtelijk in 1 grafiek/tabel te zetten, waarbij het verschil tussen pagina bezoek en bezoeken per variant ook duidelijk zichtbaar is?

Enorm bedankt voor uw tijd,
Robbert
 

Bijlagen

  • voorbeeld.rar
    1,9 KB · Weergaven: 7
ik zie geen topic, alleen een forum overzicht ik weet niet of dat een vraag van mij over grafieken is...met gegevens van andere werkbladen? lees dan de vraag maar eens goed want dat is totaal wat anders
 
Ik ga bij de moderator van "worksheet.nl" navraag doen, jij vlikt me een kunstje.
De Topic is daar inderdaad verdwenen.
 
hoezo

hoezo? mag je niet op worksheet en hier dezelfde vraag stellen dan? ik had hem daar ook inderdaad op gezet

anyway, iemand die hiervoor een goede oplossing heeft?


mvg,
 
Laatst bewerkt:
hoezo? mag je niet op worksheet en hier dezelfde vraag stellen dan? ik had hem daar ook inderdaad op gezet

Ik ga ook navragen wat er gebeurd is hier, en met eerdere vragen van jou. Ik heb jou trouwens al meer dan eens gewezen op cross-posten. Ik dacht dat het op Worksheet.nl was, maar aangezien ik die topic niet meer kan vinden vermoed ik dat er daar ook weer iets gebeurd is dat het daglicht niet mag zien.

Soms vraag ik mij af of *SOMMIGE* mensen dan echt geen grijntje respect hebben voor het werk van meerdere tientallen *VRIJWILLIGERS*. Gedrag zoals dat van jou (en een aantal anderen in het zeer recente verleden) ontnemen mij echt de zin om nog tijd te steken in het beantwoorden van vragen. Ik zou beter al mijn vrije tijd steken in Excel en VBA consulting, verdien ik de helft van mijn gewone loon bovenop dat loon. Maar neen, dom als ik ben steek trap ik in jouw streken.

Anyway, iemand die hiervoor een goede oplossing heeft?

Nu niet meer, neen. Of wat had je gedacht. Ik denk niet dat je van anderen ook nog wat moet verwachten, al zijn zij natuurlijk vrij om te antwoorden of niet.

Hopelijk zet deze tekst jou aan het nadenken.

Wigi
 
Laatst bewerkt:
beste

ik geef toe dat het misschien wat standaard vragen zijn, maar ik ben nou eenmaal onbekend met excel en alle mogelijkheden... vandaar deze vragen. verder zijn de vragen individueel gezien verschillend... het echte probleem zie ik dan dus ook niet, tenzij je mij verwijt dat ik te weinig weet van excel en soms 'misschien' domme vragen stel...
 
het echte probleem zie ik dan dus ook niet, tenzij je mij verwijt dat ik te weinig weet van excel en soms 'misschien' domme vragen stel...

Dat verwijt jou niemand. Stel de allersimpelste vraag en nog zal er iemand helpen zonder ook maar 1 keer te lachen met die vraag.

Het gaat om het feit dat je dezelfde vraag stelt op meerdere forums tegelijk, zonder nog maar de moeite te nemen om een link te plaatsen. Of de vragen gelijk zijn of niet kunnen we niet meer nagaan, want die is ondertussen al verwijderd op het andere forum. Kans is groot dat het inderdaad krak dezelfde vraag is. Ondanks herhaaldelijke opmerkingen daaromtrent, o.a. van mezelf. Zij die op beide forums actief zijn, zoals ik, zien dat en hebben die link niet nodig. Er zijn er echter veel anderen die dat niet doen. Zij doen gegarandeerd dubbel werk.
 
Laatst bewerkt:
nou, ik was me er serieus niet van bewust dat jullie (boards) samenwerkten. Ik heb inderdaad dezelfde vraag daar gesteld.. hij is inmiddels alweer weg, en ik zal er in het vervolg rekening mee houden

bedankt voor je uitleg.
robbert
 
nou, ik was me er serieus niet van bewust dat jullie (boards) samenwerkten. Ik heb inderdaad dezelfde vraag daar gesteld.. hij is inmiddels alweer weg, en ik zal er in het vervolg rekening mee houden

bedankt voor je uitleg.
robbert

De forums werken op geen enkele manier samen. Ze zijn enkel gelinkt door een aantal hulpvaardige mensen die antwoorden posten op beide forums.
 
Soms vraag ik mij af of *SOMMIGE* mensen dan echt geen grijntje respect hebben voor het werk van meerdere tientallen *VRIJWILLIGERS*. Gedrag zoals dat van jou (en een aantal anderen in het zeer recente verleden) ontnemen mij echt de zin om nog tijd te steken in het beantwoorden van vragen. Ik zou beter al mijn vrije tijd steken in Excel en VBA consulting, verdien ik de helft van mijn gewone loon bovenop dat loon. Maar neen, dom als ik ben steek trap ik in jouw streken.

Hopelijk zet deze tekst jou aan het nadenken.

Wigi

En het betert er echt niet op: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=1915657#post1915657

Niet dat jij het deze keer bent, Robbert (alhoewel: Robbert - Robert) maar toch. Het houdt gewoonweg niet op...

Bedankt Willem voor de melding.
 
was ik inderdaad niet nee... iemand die me nog wil wil/kan helpen mnet mn vraag?

mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan