Hoi
Ik heb ongeveer een paar honderd excel document waarin een aantal informatie staat die ik naar een excel sheet wil laten exporteren via een macro script zodat ik een goed overzicht kan hebben van de data. Deze handeling wil ik via een macro script laten uitvoeren zodat ik niet die paar honderd excel bestanden hoef te openen en vervolgens de data een voor een te kopieren. Heeft iemand misschien een idee hoe de macro script eruit moet zien. Ik heb twee excel bestanden bijgesloten waarvan een is de output waarin de data moet komen en die andere is een voorbeeld van die paar honderd excel bestanden.
Daarnaast heb ik ook een screenshot van een userform die ik heb gemaakt bij gesloten. Ik wil graag op de userform de directory waarin de excel bestanden zijn opgeslagen kunnen selecteren en vervolgens de excelbestand.
Alvast bedank :thumb:
Groet,
Anthony
Ik heb ongeveer een paar honderd excel document waarin een aantal informatie staat die ik naar een excel sheet wil laten exporteren via een macro script zodat ik een goed overzicht kan hebben van de data. Deze handeling wil ik via een macro script laten uitvoeren zodat ik niet die paar honderd excel bestanden hoef te openen en vervolgens de data een voor een te kopieren. Heeft iemand misschien een idee hoe de macro script eruit moet zien. Ik heb twee excel bestanden bijgesloten waarvan een is de output waarin de data moet komen en die andere is een voorbeeld van die paar honderd excel bestanden.
Daarnaast heb ik ook een screenshot van een userform die ik heb gemaakt bij gesloten. Ik wil graag op de userform de directory waarin de excel bestanden zijn opgeslagen kunnen selecteren en vervolgens de excelbestand.
Alvast bedank :thumb:
Groet,
Anthony
Bijlagen
Laatst bewerkt: