Product key windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

czster

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2007
beste helpers, ik heb een aantal maanden geleden een windows xp product key van een vriend van mij gehad ( via de tel ). En nu is het probleem dat ik mijn pc wil formateren en dus windows opnieuw wil instaleren. Nu is de vraag, waar kan ik deze product key terugvinden?

Misschien wel in deze kamer

???

Kan iemand mij helpen!!! :) Waar vind ik mijn product key van windows xp die je aan het eind van de installatie van windows in moet voeren.

heb je mijn kamer bekeken...klik in het bovenstaande bericht op deze.
en neem daar de key vieuwer links.....

Je kunt in c:\WINDOWS\system32 het bestand wpa.dbl zoeken en het opslaan op een diskette/een CD-RW/een USB-stick...

Na het installeren van Windows start je op in veilige modus (tijdens het opstarten meerdere malen op F8 drukken) en zet je het bestand terug in system32.

Start opnieuw op en je Windows zou opnieuw geactiveerd moeten zijn.

Het is altijd handig om een programma te gebruiken dat je winkey kan uitlezen, zoals Puppie je gaf. Hier is er nog eentje. Dan kun je vergelijken.

Laatst bewerkt:
Dat klopt, sorry.

Examens + vermoeidheid + constante druk van admins = fouten :p

beste helpers, ik heb een aantal maanden geleden een windows xp product key van een vriend van mij gehad ( via de tel ). En nu is het probleem dat ik mijn pc wil formateren en dus windows opnieuw wil instaleren. Nu is de vraag, waar kan ik deze product key terugvinden?

Je bent er al uit maar met Jelly Bean Finder kun je ook de key terugvinden.

Laatst bewerkt:
Aida is al jaren niet meer geüpdatet (2004). Everest en PC Wizard zijn dat wel (hoewel ik niet zeker weet of de laatste ook keys kan opsporen).

Laatst bewerkt:
Topic stamt uit 2007 en is al opgelost. Het heeft geen nut om nu nog te reageren :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan