hiteker xdv 930

Status
Niet open voor verdere reacties.

androew

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Berichten
13
ik heb een probleem met mijn hiteker xdv 930 hij geeft gele onduidelijke
onderitels weet iemand hoe je dat kan verhelpen.
geef het liefst een duidelijke uitleg
 
wat is een hiteker en wat zijn onderitels
 
jaa dat heb ik geprobeerd op de site van pcu barneveld kun je een update downloaden maar dat lijkt geen effect te hebben en weet niet zo goed hoe ik zon update moet uitvoeren
 
Staat in het boekje....
Je moet de update downloaden, op een cd branden, en dan in de speler stoppen en starten.... even wachten, nergens aankomen.... en het is klaar......
 
die xdv-930 moet ik tog downloaden? heb jij deze dvd speler ook en is het verholpen
 
Nee, ik heb andere spelers, daewoo, panasonic, jvc en cyberhome.... maar het werkt bijna overal hetzelfde..... cd branden, erin stoppen... sommigen starten automatisch, andere moet je door middel van de "enter" knop op je afstandsbediening bevestigen.....
Als jouw speler een XDV-930 is, moet je die downloaden.... anders de 940 of 950....... kijk even op het apparaat om het zeker te weten....
Als je op Google kijkt bij "gele ondertitels" vind je een heleboel klagers die na een firmware update weer helemaal blij waren.......
 
Laatst bewerkt:
maakt het uit als ik cd-r of cd-rw gebruik en of ik closed session dvd brand?
 
Wil je er een hele dvd tegenaan gooien?
Gewoon een CD'tje, desnoods RW is meer dan genoeg.......
 
op de site staat wachten tot de cd lade vanzelf dicht gaat moet dat perseee ik wagt 1 uur en hij blijft open dus maakt dat uit?
 
Nee.... duw die la maar dicht....... straks wordt je nog verkouden van de tocht...
 
doe ff normaal ik heb het over de cd lade

Edit:
maarja ik heb de update uitgevoerd maar de ondertitels blijven geel hij vroeg om een smart upgrade en ik klikte enter hij voerde hem uit de cd lade ging open ik deed hem weer dicht en het probleem blijft het zelfde:S
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan