Windows update niet geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antonzwart

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Goedemorgen,

Vanochtend bij het opstarten ging een automatische update van Windows XP draaien en kreeg ik de melding dat een aantal onderdelen niet werden geïnstalleerd:
KB928365 en KB928366 en Servicepack 1 (zie schermafbeelding)
Weet iemand wat ik daarmee moet doen?

B.v.d. Anton

Bijlagen

• update melding.JPG
    update melding.JPG
    30,1 KB · Weergaven: 84
Heb je ze niet per ongeluk geannuleerd want als ik ze annuleer ziet het er zo ongeveer uit!

Heb je ze niet per ongeluk geannuleerd want als ik ze annuleer ziet het er zo ongeveer uit!

Bedankt voor de snelle reactie, Dapunt.
Ik begrijp alleen je antwoord niet. De links in je antwoord verwijzen naar iets met videokaarten. Heeft dat iets met mijn vraag te maken?
Anton

Hij zij niks over je video kaart hij zij meschien heb je het perongeluk geannuleert.
en ik denk dat je Service Pack 2 nodig hebt die kan je downloaden op http://www.microsoft.com

Bedankt Quinna,
Ik denk dat het is opgelost. SP2 stond er wel al op maar Framework 1.1 en 2.0 niet. Die heb ik gedownload en het is nu OK.
Groet,
Anton

Goedemorgen,

Vanochtend bij het opstarten ging een automatische update van Windows XP draaien en kreeg ik de melding dat een aantal onderdelen niet werden geïnstalleerd:
KB928365 en KB928366 en Servicepack 1 (zie schermafbeelding)
Weet iemand wat ik daarmee moet doen?

B.v.d. Anton
dus jij draait win xp zonder sp1/2 .
dat is dan niet zo handig .
in de eerste plaats kan je nu geen gebruik maken van groten schijven groter dan 128GB .
en ook niet van usb 2.0 .
en ja de update naar sp1 .
sla die over en update naar sp2 teminste als het os legaal is anders werkt het niet

Dolle pret,
ik vermoed dat er mogelijk bij Microsoft iets niet helemaal jofel is op DIT moment.

Zojuist de melding gekregen dat er 3 updates waren. Deze laten installeren en vervolgens komt de melding dat er nog 1 nieuwe update is. Ook deze opgehaald en geinstalleerd, maar............ na een geslaagde installatie komt om de 30 seconden wederom het update schildje op de taakbalk met de boodschap dat er een essentiele update gereed staat.

Ik heb die update inmiddels al zo'n 8 keer laten installeren, maar het ding blijft terugkomen. Verder geen foutmeldingen van het systeem, de pc blijft prima draaien.

Meerdere mensen die er last van hebben?

Bijlage vergeten, (komt 'ie) kijk vooral naar de naam van de update en kijk dan naar het bericht van topicstarter,............................ dolle pret............... ;) :D

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    36,1 KB · Weergaven: 82
ik heb nergens last van .
eerst 8 updates van vista binnen gehengeld .
en even later ook wat van xp .

Bedankt Quinna,
Ik denk dat het is opgelost. SP2 stond er wel al op maar Framework 1.1 en 2.0 niet. Die heb ik gedownload en het is nu OK.
Groet,
Anton

dus jij draait win xp zonder sp1/2 .
dat is dan niet zo handig .
in de eerste plaats kan je nu geen gebruik maken van groten schijven groter dan 128GB .
en ook niet van usb 2.0 .
en ja de update naar sp1 .
sla die over en update naar sp2 teminste als het os legaal is anders werkt het niet

:confused:

Bedankt voor de snelle reactie, Dapunt.
Ik begrijp alleen je antwoord niet. De links in je antwoord verwijzen naar iets met videokaarten. Heeft dat iets met mijn vraag te maken?
Anton

Dat is mijn handtekening flippe

Ik heb hetzelfde probleem als PASJA. Inmiddels is update KB928366 al zo'n 10 keer geinstalleerd en hij blijft maar komen.

ik heb nergens last van .
eerst 8 updates van vista binnen gehengeld .
en even later ook wat van xp .

Zo'n antwoord is niet zinvol. Ik kan zoveel dingen opnoemen die mij óók gelukt zijn. Het gaat hier echter om iemand met een XP-probleem die graag een oplossing wil hebben!.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan