Excel in Frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Ik heb een exelsheet,die wijzigd 1x per week.Ik wil deze eigenlijk via IIS publiceren.Nu is mij vraag,is het mogelijk om dit via Frontpage te doen,op een dusdanige manier dat- wanneer de excelsheet wijzigd;staat op een andere pc- deze wijzigingen automatisch dorogevoerd worden naar de gepubliceerde webpage??

klopt,maar is toch iets anders + er staat niet bij of de feitelijk oplossing geholpen heeft. diegene die de excelsheet maakt,wilt deze nml blijven maken in exce.dus ik zou rechtstreeks de excel in een webpage moeten krijgen en dan ook dat bij een wijziging aan de excelsheet de webpage dit automatsich oppakt.

Ik maak zelf gebruik van excel en FP
Maar jouw vraag gaat over het updaten en dit delen met een ander. Toch??

Maak beide gebruik van dezelfde inlog gegevens, ik gebruik een ftp programma. Haal alvorens het excel bestand te willen aanpassen deze via de ftp terug naar je pc. Pas het bestand aan en upload deze terug. De ander kan dan hetzelfde doen met steeds de recente excelbestand.

maar er is dus geen manier om ervoor te zorgen dat automatisch de nieuwste excel online gezet word?

Op het moment dat je het excel bestand veranderd wordt dat wel zichtbaar in het FTP programma als je het gaat uploaden.

Je moet dan wel het bestand openen vanuit FP. Eerst FP openen en dan het bestand in de desbetreffende map, waar de website staat openen.

als iemand nog een andre oplossing weet,laat maar komen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan