log in scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
iemand ervaring met een manier om een login scherm te maken voor een website? dus je moet je registreren in de site,daarna krijg je een email met inlog en ww en dan kun je je via het login scherm aanmelden met die credentials.

bedankt.

Het simpelst is gewoon je website te koppelen aan een database waar automatisch de gegevens naa rworden toegeschreven als iemand zich registreerd, he tis ook handig als je instelt dat deze gevens pas actief worden als er een bevistings mail is bevestigd.

Het simpelst is gewoon je website te koppelen aan een database waar automatisch de gegevens naa rworden toegeschreven als iemand zich registreerd, he tis ook handig als je instelt dat deze gevens pas actief worden als er een bevistings mail is bevestigd.

dat wil ik ook wel weten.dat is nml precies wat ik zoek.

Laatst bewerkt:
Jammer dat er niemand reageerd ik had bij www.anouksweb.nl gezien dat je meerdere pagina's aan verschillende wachtwoorden en Gebruikersnamen kon koppelen, en dan zou je kunnen zeggen mail me je WW en Geb. en dan wordt hij geactiveerd en alles handmatig doen, maar dat is natuurlijk ook niet makkelijk :confused:

idd.zou nml een goede oplossing zijn.maar waar heb je dat precies op anouks website gezien?

Ik kan het scriptje even niet terugvinden helaas.
Als je bij 'Contact' drukt op Zoeken op deze pagina zou je kunnen zoeken op beveiligde pagina of wachtwoord.

Suc6 :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan