• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Auto update grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
beavt excel eigenlijk de mogelijkheid dat een excel grafiek automatisch update bij wijzigingen van de waardes?Of gebeurt dit al vanzelf?Ik heb ent nml een chart geplaatst,de waardes in de kolom gewijzigden ik zie dit niet terug in de chart.

Dat gebeurt standaard wel ja.

Staat de berekeningswijze in Excel misschien op manueel?

dit bestaat en is al een paar keer behandeld.

ik heb hier het voorbeeldbestand bijgesloten
de uitleg staat erbij
succes

Bijlagen

ok.thanks beide :thumb:

de berekeningswijze staat trouwens op automatic.dus normaal moet dat gewoon lukken.

@resmatrix... Is die sheet ook beschikbaar zonder beveiliging?reden: Ik wil graag de code zien.Thanks.

Laatst bewerkt:
@deheugden

zoals Wigi al aangeeft, er zit geen beveiliging op
op blad 2 staat de totale uitleg, indien je daar niet uit komt kun je de grafiek kopieren en de broncode aanpassen;)

ja en nee.ik heb een andere grafiek aangemaakt en deze werkt gewoon automatisch. degene van mijn vraag werkt nog altijd niet :confused: ben het nog altijd aan het onderzoeken.

Ook met mijn vorige link is het niet duidelijk?

Wat precies dan niet?

wat werkt er niet?

Hang anders even het bestandje erbij dan kan ik zien wat ie niet doet. weet er niet zoveel van:confused: maar heb het bij mij wel werkend gekregen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan