ik krijg sinds kort de melding dat taakbeheer is uitgeschald door de administrator van de pc terwijl ik dat toch echt ben. hieronder een antwoord op een zelfde topic maar volgens mij zit ik erger in de nesten (dat topic is al solved en ik dus niet!). de eerste regel refereerd aan het programmatje wat als antwoord werd gegeven bij dat topic. dit programmatje heette taskmanager
ik weet gewoon echt niks meer wat ik kan doen dus astjeblieft kijk er even na en probeer te helpen.
ik heb het opgeslagen (Taskmanager) en geprobeert te openen maar dan zegt hij dat ''het bewerken van het register is uitgeschakeld door de systeembeheerder'' en op me gastaccount kan ik btw wel gewoon naar taakbeheer.
ik heb ook geen afsluit optie meer in menu start en uitvoeren is ook weg
hoe fix ik dit???????
bij gast staat dit er allemaal wel maar ik ben wel echt de administrator (beheerder) van deze computer en gast niet!
register doet het niet, taakbeheer doet het niet
het is gebeurd na een scan van NoAdware, een programma die verkeerde en gevaarlijke spyware etc opziekt vor je. ik heb de foute bestanden verwijderd maar blijkbaar heeft dat niet hele fijne gevolgen gehad
please help me!!!
Elmi
ik weet gewoon echt niks meer wat ik kan doen dus astjeblieft kijk er even na en probeer te helpen.
ik heb het opgeslagen (Taskmanager) en geprobeert te openen maar dan zegt hij dat ''het bewerken van het register is uitgeschakeld door de systeembeheerder'' en op me gastaccount kan ik btw wel gewoon naar taakbeheer.
ik heb ook geen afsluit optie meer in menu start en uitvoeren is ook weg
hoe fix ik dit???????
bij gast staat dit er allemaal wel maar ik ben wel echt de administrator (beheerder) van deze computer en gast niet!
register doet het niet, taakbeheer doet het niet
het is gebeurd na een scan van NoAdware, een programma die verkeerde en gevaarlijke spyware etc opziekt vor je. ik heb de foute bestanden verwijderd maar blijkbaar heeft dat niet hele fijne gevolgen gehad
please help me!!!
Elmi
Laatst bewerkt: