taakbeheer en register is uitgeschakeld door administator??????

• Onderwerp starter Onderwerp starter elmi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

elmi

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
ik krijg sinds kort de melding dat taakbeheer is uitgeschald door de administrator van de pc terwijl ik dat toch echt ben. hieronder een antwoord op een zelfde topic maar volgens mij zit ik erger in de nesten (dat topic is al solved en ik dus niet!). de eerste regel refereerd aan het programmatje wat als antwoord werd gegeven bij dat topic. dit programmatje heette taskmanager
ik weet gewoon echt niks meer wat ik kan doen dus astjeblieft kijk er even na en probeer te helpen.

ik heb het opgeslagen (Taskmanager) en geprobeert te openen maar dan zegt hij dat ''het bewerken van het register is uitgeschakeld door de systeembeheerder'' en op me gastaccount kan ik btw wel gewoon naar taakbeheer.
ik heb ook geen afsluit optie meer in menu start en uitvoeren is ook weg
hoe fix ik dit???????
bij gast staat dit er allemaal wel maar ik ben wel echt de administrator (beheerder) van deze computer en gast niet!
register doet het niet, taakbeheer doet het niet
het is gebeurd na een scan van NoAdware, een programma die verkeerde en gevaarlijke spyware etc opziekt vor je. ik heb de foute bestanden verwijderd maar blijkbaar heeft dat niet hele fijne gevolgen gehad
please help me!!!

Elmi

Laatst bewerkt:
specificaties

ik heb een toshiba sattelite laptop
duocore, 160 gig HD space, 1 gig intern geheugen

bedankt voor de hulp maar op je link kan ie ''hijackthis'' niet vinden dus hoe met ik daar dan aan komen.
en ik kan niet in register dus heeft dit wel zin??

Laatst bewerkt:
Dat hoeft ook niet, dat regelt Hijackthis., dit tooltje kun je ook gebruiken.

Overigens heb je last van wormen, zou er maar eens een kuur voor overwegen, Spybot, AVG antivirus, etc. zouden kunnen helpen.

backups :)

ik heb net de backups van NoAdware gevonden waar het bestandje in hoort te staan wat verwijderd is waardoor ik problemen ervaar (red.)
alleen word mij om een wachtword gevraagd wat ik nooit heb hoeven te bedenken, opgeven of invoeren etc etc.
dit is us waarschijnlijk het volgende probleem.
iemand hier verstand van misschien???
anyone?
thanx

Olmo

hijackthis doet beetje raar watn hij geeft errors en ik snap niet wt ik moet doen.
hij zegt dat hij misschien iets niet kan fixen en dat ik dit dan handmatig moet doen met notepad iets weet ik veel,
zoveel verstand heb ik er nou ook niet van:(
ik d8 altijd dat ik alles wel kon fixen maar dit gat mijn pet te boven denk k
naja ik heb nu iet van registry defender maar dat wekt ook niet en dat andere tooltje snap ik niet, heb geinstaleerd maar waar is het dan en hoe moet ik het gebruiken.
het koste ook geld mar er was ook gratis try ofzo. naja ik weet ut ook niet.
een gedaittaileerde uitleg zou erg op zun plaats zijn want ik snap het niet helemaal:(
tog heel erg bedankt en ik w8 nog op meer reactie (Lange Pier)
ik vind het ect tof dat mensen op dit forum elkaar zo goed proberen te helpen:thumb:

groeten en bij voorbaat dank
Elmi

heej bedankt voor de info maar......
als j eop download klikt dan komt ie anar je ''watch list'' maar is ie dan bezig met downloaden want ik zie hem nog nergens op me pc
kan ook hast niet gezien de grote in 1 sec;)
maar bij profile staat ook dat er 0 items in watch list staan en mijn vraag is ds of ie ze nu aant downloaden is. zo ja thnx xD en zo nee,
plz explain me:p

ik had dus die programmatjesgedownload via jouw link en toen via loinks van die nucia
je scheen eerst spybot search and destroy en ad-aware te downloaden en dan pas hijackthis log erop te zetten
zijn die prog's nuttig en download het in watchlist??

Laatst bewerkt:
in behandeling bij nucia

het hijackthis log van mij is inmiddels in behandeling op nucia zoals je gezegd had en ik krijg tot nu toe profeesionele hulp.
het lijkt zo uiteindelijk wel goed te moeten komen maar ik zal hem pas op ''opgelost'' zetten als het probleem ook daawerkelijk opgelost is.

met tips ben je altijd welkom natuurlijk tips hoor ik graag
mvg
elmi

heej bedankt voor de info maar......
als j eop download klikt dan komt ie anar je ''watch list'' maar is ie dan bezig met downloaden want ik zie hem nog nergens op me pc
kan ook hast niet gezien de grote in 1 sec;)
maar bij profile staat ook dat er 0 items in watch list staan en mijn vraag is ds of ie ze nu aant downloaden is. zo ja thnx xD en zo nee,
plz explain me:p

ik had dus die programmatjesgedownload via jouw link en toen via loinks van die nucia
je scheen eerst spybot search and destroy en ad-aware te downloaden en dan pas hijackthis log erop te zetten
zijn die prog's nuttig en download het in watchlist??

Drank maakt meer stuk dan je lief is.:)

Ik kan dit vrijwel niet lezen, kun je het toetsenbord ook op ABN zetten i.p.v MSN?:cool:

ben van me problemen af dankzij moderatoer smeenk van nucia
lange pier bedankt voor je doorverwijzing en dat typen moet je nie over zeike;)
maar bedankt voor je hulp iig en taakbeheer enzo doet het allemaal lekker wer!!!!

THNX ALLEMAAL

Elmi

Mooi dat het is opgelost.

Maar ik zeik waneer ik wil, hoef helemaal geen MSN taal te lezen, erger me dood eraan en het is een kleine moeite om duidelijk en leesbaar te typen, op een andere manier is ook nergens voor nodig en het blijft voor iedereen duidelijk leesbaar.:rolleyes:

Als je een probleem hebt en het opgelost wilt hebben mag je best aan de mensen denken die je willen helpen.:thumb:

heb je geleik in was maar een grapje en natuurlijk ben ik je dat verschuldigsd voor het helpen
als je dit verkeerd heb opgevat is dat dus niet hoe ik het bedoel;)
maarja nogmaals bedankt en msn taal rules:p
thnx

die gaat dit idd lezen (vergeef me de ''msn'' afkorting)
NOT.
achja geen zin om aandacht aan te besteden zolang het leesbaar is du ik d8 dat het wel leesbaar was maar lange pier d8 daar dus anders over blijkbaaar
naja daag hoor fredje daag
elmi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan