Verbinding laptop draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

strukel

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2007
Ik heb een acer laptop. Ik was alleen niet tevreden over vista dat erop stond. Dus had ik de C schijf geformateerd om xp erop te zetten. Dat is allemaal goed gegaan. Nu xp erop staat kan ik geen verbinding meer met het draadloos internet krijgen. Toen ik vista nog had ging de verbinding via een programma van acer die er standaard op stond. Dit is ook verwijdert met het formateren.

Hoe kan ik nu weer verbinding krijgen met het draadloos internet? Ik heb alles geprobeerd:confused:

Dag

waarschijnlijk zul je xp drivers voor het draadloos gedeelte moeten installeren

Normaal gezien moet je op start klikken, dan netwerkverbindingen, en kan je ergens een lijst met draadloze netwerken oproepen. Je kan dan kiezen om verbinding te maken met de jouwe.

Zorg wel voor dat de drivers van je netwerkkaart zijn geinstalleerd, die kan je vinden op: http://support.acer-euro.com/drivers/index.html ik geloof dat je daar tevens de acerprogjes kan downloaden en opnieuw kan installeren als je dat wilt.

Ik heb op die site gekeken en wat dingen gedownload, aleen geen 1 van die drivers is voor Xp. Het zijn aleen maar vista drivers. Ik ben dus weer terug bij af :(. Heeft iemand een idee of is de enigste oplossing om vista er weer op te zetten??:confused:

Werken die vistadrivers ook niet in xp?

Nee. Ik heb al die drivers geprobeerd en geen 1 werkt:( Ik heb het hele internet afgezocht. En kan geen 1 driver voor xp voor de acer aspire 7520 vinden. :confused: wat zal ik doen? gewoon vista er weer op zetten?

Hoi !

Tja, je had er beter aan gedaan eerst de XP-drivers op te zoeken en daarna Vista pas te verwijderen.

Maar als je merk/type van de draadloze netwerkkaart weet (te vinden met Everest bijv.) kun je de XP=drivers zoeken op de site van de fabrikant van de kaart.

Hetzelfde geldt voor de chipset-drivers etc.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Tja, je had er beter aan gedaan eerst de XP-drivers op te zoeken en daarna Vista pas te verwijderen.

Maar als je merk/type van de draadloze netwerkkaart weet (te vinden met Everest bijv.) kun je de XP=drivers zoeken op de site van de fabrikant van de kaart.

Hetzelfde geldt voor de chipset-drivers etc.

Greetz,

Harry.

Ja dat was wel verstandig geweest. Ik heb al gekeken welke hardware ik heb via Pc wizzard. Drivers van de site gedownload werkte ook niet.

Hoi !

Sorry, maar dat lijkt me onmogelijk !

Nogmaals: naar alle waarschijnlijkheid zul je eerst de chipsetdrivers dienen te installeren, anders lukt er verder weinig.

Zet je systemspec's (naam chipset, naam graka, geluid, netwerkkaart) anders even hier neer, kunnen we voor je zoeken.

Greetz,

harry.

Mainboard: Acer Furquene
Chipset: (K8) Athlon 64/Opteron HyperTransport Technology Configuration
Processor: AMD Turion 64 X2 Mobile TK-53 @ 1700 MHz
Video Card: Nvidia Geforce 7000m
Hard Disk: Hitachi (120 GB)
DVD-Rom Drive: HL-DT-ST DVDRAM GSA-T20N
Network Card: Nvidia Corp Nvidia Corp
Network Card: Atheros Communications Inc AR5006 family 802.11abg Wireless NIC

Dat is me hardware. Het is een laptoppie

Hier wat ik op de acer site vond van speceficatie:
http://www.acer.nl/acereuro/page9.d...aram=nl&ctx3=-1&ctx4=Nederland&crc=1882334825

Hoi

Op driverguide hoef je je alleen maar te registreren, en da's gratis !

Dat er wel es 'n link niet werkt: tja, er zijn er meerdere toch ?

Oke ik ben een stap verder. Bij apparatenbeheer herkent die nu mijn internetkaart aleen er staat nog uitroepteken bij. Als ik bij eigenschappen kijk staat er: Dit apparaat start niet. (Code10) wat te doen?:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan