Mijn CDROM-Drivers weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ironical

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jul 2006
Berichten
3
Hallo,

Een vriend en ik probeerde deze avond een spel te installeren. Alleen toen wij naar 'deze computer' gingen stond alleen nog het A:/ Station er. Niet meer het D:/ en E:/. Mijn CD-ROM Drivers. Weet iemand een manier om ze weer terug te krijgen?

Groetjes, Rocco
 
CD- en/of DVD- speler/writer verdwenen?

Ga naar Start -> Uitvoeren, type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de verdwenen spelers nu opnieuw installeren.
Indien noodzakelijk mocht blijken kun je altijd de backup terugzetten door te dubbelklikken op dat bestand.
 
Opgelost

Heel erg bedankt! Mijn drivers zijn weer terug!
 
Laatst bewerkt:
Ha weer een tevreden helpmij member
 
Ha die is goed staat er bij mij op nu bedankt lange pier.
 
Bij format c: ben je alles kwijt, is vermoedelijk iets verwijderd bij installeren van het spel.
 
CD- en/of DVD- speler/writer verdwenen?

CD- en/of DVD- speler/writer verdwenen?
mijn dvd-writers zijn weg nu moet ik het volgende doen alleen waar vindt ik dan directory waar ik die backup moet plaatsen? ik kan geen directory vinden waa moet die staan ???
Ga naar Start -> Uitvoeren, type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de verdwenen spelers nu opnieuw installeren.
Indien noodzakelijk mocht blijken kun je altijd de backup terugzetten door te dubbelklikken op dat bestand.
 

En wat is de vraag?
too-sweet
Junior Member
 
Ga naar Start -> Uitvoeren, type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de verdwenen spelers nu opnieuw installeren.
Indien noodzakelijk mocht blijken kun je altijd de backup terugzetten door te dubbelklikken op dat bestand.
 

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters


Bij mij staat er niet UpperFilters of LowerFilters:Sedit mod// Misschien dat jij beter een eigen vraag kunt stellen.
dit hoort niet thuis in een ander zijn topic...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor jullie hulp! Mijn probleem is opgelost!
 
nieuw probleem

Hallo,

Omdat ik ook het 39 probleem had heb ik gedaan wat hier stond. De pc opnieuw opgestart en de drives werden weer gevonden. Echter nadat de pc gisteren is afgezet en ik hem nu opnieuw wil opstarten blijft hij hangen op een blauw scherm van hp met onderin de opties esc- voor boot F1 voor setup en nog iets. Omdat ik zag dat de opstart in de setup nu op cdrom stond heb ik die terug gezet op harddisk en als 2 cdrom. met F10 save en exit gedaan, maar de pc start niet meer door. Hierop de pc weer uitgezet even gewacht en opnieuw geprobeerd. Het duurt al echt minuten voor het blauwe scherm weer komt en dan doet hij verder niks meer.

Iemand tips??
 
dvd speler weg

CD- en/of DVD- speler/writer verdwenen?

Ga naar Start -> Uitvoeren, type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de verdwenen spelers nu opnieuw installeren.
Indien noodzakelijk mocht blijken kun je altijd de backup terugzetten door te dubbelklikken op dat bestand.

ik heb dit probleem ook gehad maar dankzij deze tip werkt het weer heb ze alletwee weer terug harstikke top
 
Help

Hallo,
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Mijn cd-rom speler is niet meer zichtbaar in deze computer, en als ik er een cd-rom/dvd in doe, dan kan ik die ook niet bekijken.
Nu heb ik dat geprobeerd wat SJJ zei, maar dat lost niets bij mij op.
Ik hou hetzelfde probleem.
Iemand enig idee hoe dat kan?
En hoe ik dat kan verhelpen??


Laat maar, hij werkt alweer. Ik heb de cd-rom speler eruit gehaald en er opnieuw ingestopt, nu werkt hij weer perfect.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Omdat ik ook het 39 probleem had heb ik gedaan wat hier stond. De pc opnieuw opgestart en de drives werden weer gevonden. Echter nadat de pc gisteren is afgezet en ik hem nu opnieuw wil opstarten blijft hij hangen op een blauw scherm van hp met onderin de opties esc- voor boot F1 voor setup en nog iets. Omdat ik zag dat de opstart in de setup nu op cdrom stond heb ik die terug gezet op harddisk en als 2 cdrom. met F10 save en exit gedaan, maar de pc start niet meer door. Hierop de pc weer uitgezet even gewacht en opnieuw geprobeerd. Het duurt al echt minuten voor het blauwe scherm weer komt en dan doet hij verder niks meer.

Iemand tips??
Wat staat er op het blauwe scherm? Geef even 2 dingen door;
  • De code achter het woord 'STOP:'
  • De woorden ( bijna bovenaan ) met _ ertussen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan