wat is het nut van de meldingen virusupdates?

• Onderwerp starter Onderwerp starter peer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
....... en intussen is mij opgevallen dat er geen updates meer gepost zijn de laatste paar dagen.....

....... en intussen is mij opgevallen dat er geen updates meer gepost zijn de laatste paar dagen.....
Vind je t gek?

Als die topics hier als onzin worden bestempeld zou ik ook niets meer posten.....

Ik vond niks, was alleen een constatering van een feit. Net zoals mijn topic-start klaarblijkelijk meer losmaakt dan ik had gedacht. Met andere woorden: Ik ben nog steeds "neutraal" en vroeg mij alleen maar af. Overigens werd die vraag ingegeven door het feit dat die topics zo veel gelezen werden en er zoveel posts waren. Op basis daarvan heb ik steeds gedacht dat het op een of andere manier belangrijk was, alleen ik kwam er maar niet achter wat er dan zo belangrijk aan was. Het is mij inmiddels duidelijk dat het nergens over gaat en alleen maar server-capaciteit opslurpt...

Het is mij inmiddels duidelijk dat het nergens over gaat en alleen maar server-capaciteit opslurpt...

Dat is wat mij betreft de enig juiste conclusie, de uitzondering daargelaten, gaat het idd nergens over. :thumb:

Sluiten lijkt me overdreven. Ik zal ze wel van de "sticky" afhalen. Ze zullen dan wel wegzakken.

Hoewel ik niet kan begrijpen, dat er nu mensen zijn die over de topics vallen. Deze zijn er al een hele tijd geweest. Alleen zijn er een paar bij gekomen, na de NAV update topic.

Laatst bewerkt:
Sluiten lijkt me overdreven. Ik zal ze wel van de "sticky" afhalen. Ze zullen dan wel wegzakken.

Hoewel ik niet kan begrijpen, dat er nu mensen zijn die over de topics vallen. Deze zijn er al een hele tijd geweest. Alleen zijn er een paar bij gekomen, na de NAV update topic.

Wat mij betreft was de druppel de topic van Kaspersky, ik vond de overige topics van programma’s met automatische updates ook al overbodig en onzin, maar Kaspersky deed de emmer overlopen. :)

Wat mij betreft was de druppel de topic van Kaspersky, ik vond de overige topics van programma’s met automatische updates ook al overbodig en onzin, maar Kaspersky deed de emmer overlopen. :)
Dat weet ik.:p

Wanneer jullie het niet erg vinden dan zet ik deze vraag op opgelost. Ik ben al met al toch weer een stuk wijzer geworden.

Wat vroeger ook een reden was om deze topics te openen was het feit dat mensen veelal met een telefoonlijn over het net aan het surfen waren, dus ook hun updates op deze manier ophaalden. En dan waren deze topics verdomde makkelijk. In deze tijd waarin mensen meestal surfen via ADSL of Kabel, is het misschen wel overbodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan