Vista(home) PSP X2 en filters

Status
Niet open voor verdere reacties.

maristo1958

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2007
Eén van de software programma's welke ik frequent gebruik is Paint Shop Pro X2.

Sinds een week werk ik op een nieuwe machine op vista(home). Veel van mijn insteekfilters
welke onder Windows pro (SP2) wel werkten werken nu niet meer.:(

De insteekfilters(plugins) zijn goed geinstalleerd.:thumb:
Overigens werken ze in Photoshop CS3 ook niet.:(

Iemand een tip hoe ik dit kan oplossen?:thumb:

:o:oIk heb het al gevonden.:o:o
Vergeten "MSVCRT10.DLL" in windows/system32 te zetten:o

Insteek filters

:o:oIk heb het al gevonden.:o:o
Vergeten "MSVCRT10.DLL" in windows/system32 te zetten:o

hallo, dat probleem heb ik ook,alleen bij mij lukt het niet om dat (msvcrt10.ddl)in windows systeem te zetten, ik krijg steeds de melding toegang geweigerd, wie o wie kan mij vertellen wat ik fout doe.
Gr Cilia

Dit lijkt mij een admin probleem. Ben jijzelf wel administrator op je eigen PC?

Klik op Start > Configuratiescherm > Gebruikersaccount en Ouderlijk toezicht.

Vista

Ja ik ben de administrator,Weet je wat zo raar is, als ik er 1 download die ingepakt is dan lukt het niet, maar kan ik het meteen instaleren dan lukt het wel.
Cilia

Filter in vista

Geen geldige win 32 toepassing,deze melding krijg ik als ik het filter wil openen.
Cilia

vista

ik ben er achter gekomen hoe je vista op je psp moet zetten:

1. Download het bestand van deze site: http://www.savefile.com/files/391290
druk gewoon op het plaatje waar downloaden staat.

2. Connecteer je psp met de computer en open de map maar blijf helemaal in het begin van je psp (je root.)

3. zet het mapje genaamd pspwxp in je root van je memorystick. (het is een zip bestand dus eerst moet je het unzippen.

4. wanneer je het mapje in de root heb gezet haal je je psp van de computer af en ga dan naar je internet browser.

5. eenmaal in je internet browser ga je naar gereedschappen en dan druk je op cookies wissen en dan ja.

6. ga weer naar gereedschappen en druk nu op cache wissen en dan op ja.

7. ga weer naar gereedschappen dan naar instellingen dan naar weergave-instelling en bij alle dingen die daar staan moet je aan selecteren.

8. als je dat hebt gedaan ga je weer terug naar je browser en dan naar het website typ venstertje.

9. typ als website in : file:/pspwxp/index.htm
let op! als je het adres verkeerd typt doet hij het niet

10. als het goed is zou er nu in het beeldscherm verschijnen: Microsoft windows en een laad balkje.

11. dan vraagt hij of je de plugin wilt toelaten en dan druk je op ja.

12. wanneer je psp een waarschuwing geeft van dat er te weinig geheugen is ga je naar gereedschappen instellingen weergave instellingen en dan set je geheugen sparen uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan