Service Pack SP3 Windows XP is beschikbaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor WindowsXP is er nog geen automatische update!

Mijn advies: geen sp3 voor XP downloaden en installeren voordat Microsoft hier zelf mee komt.

Maar dit is toch een auto up van MS ?....of zie ik dat verkeerd !

Bijlagen

• sp3XP.gif
    sp3XP.gif
    82,3 KB · Weergaven: 22
gedownd via de site, merk er vooralsnog niets van...

Bijlagen

• SP3.JPG
    SP3.JPG
    38 KB · Weergaven: 23
Geheel met je eens .....
Voor WindowsXP is er nog geen automatische update!
Áls respondenten hiervan al een melding krijgen, mag verwacht worden, dat dit eerder spam is.
Microsoft is (vaak) niet goed, maar ook niet 'gek'.
Zolang er via de normale (zeg maandelijkse) updatemelding géén annotatie is voor een SP3 (let wel: voor XP dus) komt mag je ervan uitgaan dat er iets niet goed zit.

Mijn advies: geen sp3 voor XP downloaden en installeren voordat Microsoft hier zelf mee komt.

Er is wel degelijk een automatische update beschikbaar voor Windows XP SP3

Wat ik gisteren al zei, bij mij staat hij klaar via Microsoft Update.

Grootte: 68,4 MB - 305,8 MB

Windows XP Service Pack 3 (SP3) is een update voor Windows XP waarin de feedback van onze klanten wordt behandeld. Deze update is een cumulatieve update die alle eerder uitgebrachte updates voor Windows XP bevat, waaronder beveiligingsupdates. Windows XP SP3 bevat ook een klein aantal nieuwe updates die de functionaliteit van Windows XP niet wezenlijk zouden mogen veranderen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.

Hoi,

Ik heb inmiddels ook op mijn notebook sp 3 via auto update geinstalleerd alles oke verder.Maar mijn vraag bijft als de definitieve komt zal ik dan deze er weer af moeten halen of word deze aangepast ,dit omdat ik er nog een aantal moet doen en als ik er eerst alles weer af moet halen is dit nu veel werk voor niets kan ik beter even wachten, wat denken jullie je

Modag

Oh Ja ?

:D En als het servicepack3 niet (normaal) opstart die ik van de windows update site heb gedownload via automatische update's op de datum 06-05-2008.Er waren geen fouten bij,bij de download niet en ook bij de installatie niet.Alleen bij het opnieuw opstarten ging het dus fout!?!?Ik heb hem er weer afgegooit,want kon alleen nog maar starten in VEILIGE MODUS.

Hoi !

Duidelijk een conflict met 1 van je drivers !

In 1 geval moest ik zelf een foto-programma verwijderen/updaten, omdat XP-SP3 daarmee niet wilde opstarten.

De oorzaak moet jij ook kunnen vinden in je logboeken !

Greetz,

Harry

Hoi,

Tot mijn verbazing hat ik op mijn 'xp-pc' (waar ik niet zoveel meer mee werk) vanmorgen inderdaad ook een melding van SP3 automatische update.
Maar hij kapte met downloaden na een minuut al, terwijl de defender-download gewoon werkte.

Ik wacht het dus maar af .......

Bovenstaand verhaal had ik ook min of meer.
De update van windows defender werd uitgevoerd, maar met sp3 was hij veel te snel klaar.
Toe maar even naar windows update gegaan en daar werd sp3 wel geinstalleerd, zonder
problemen geinstalleerd.:thumb:

Hoi Harry,

Maar deze is nog niet in het nederlands he, dus gewoon maar even wachten he,

Modag

Laatst bewerkt:
ik heb een nederlandse update gedaan via microsft (sp 3)

Hoi puppie ,

Is dat de versie die harry Snor meld?

Modag

ff w8te?

Er bekruipt mij een wat ongemakkelijk gevoel als ik al deze zaken doorlees. Heb gisteren autoupdate van MS gestart en de download van SP3 liep vast........:shocked:
Hou ook niet zo van blauwe schermen waarbij je maar moet uitzoeken waar wat is fout gegaan......:mad:
Ik wacht het nog maar even af. SP3 biedt nou niet echt zoveel extra's dat ik er nu al om zit te springen.
Iemand mee oneens?

Bios_update

Is er een bios_update voor nodig :rolleyes:om het service pack 3 goed op mijn computer te krijgen,dat word namelijk voorgesteld door de support HP.En ik heb in mijn logboek gekeken en daar staan inderdaad fouten bij namelijk TOEPASSING records met toepassingsfouten 512,0 kb namelijk een waarschuwing bij userenv en WinMgmt en fout bij EventSystem en bij SYSTEEM records met systeemfouten 512,0 kb namelijk fout bij DCOM en fout bij Service Control Manager,meerdere keren komen de zelfde fouten in het logboek voor.deze waarschuwingen en fouten komen voor op de datums 06-05-2008 en 07-05-2008 dus na de update en installatie van het service pack 3:confused:

Hoi puppie ,
Is dat de versie die harry Snor meld?
Modag
Dat zou ik niet weten het was een update aangeboden door MS update.
Als ik vanavond de pc aan heb zal ik even kijken welke versie ik gekregen heb.

Hoi !

De versie die Microsoft nu aan biedt via Automatische Update´s is de versie waar ik het over heb !

Die is gewoon heel definitief, legaal, een wordt niet meer gewijzigd.

Problemen met updaten komen voort uit de beveiliging op je PC, er wordt ook duidelijk aangeraden in de releasenotes, die je kunt lezen voordat je SP3 gaat installeren, om Firewall, virusscanner van derden uit te schakeleInmiddels al op 13 PC´s geinstalleerd waaronder zojuist nog op een vrij recenteHP/machine, zonder enig probleem !

Waarom is iedereen zo ongelovig, als ik iets niet zeker weet ga ik dat hier niet poneren !

Greetz,

Harry.

Hoi Harry,

Het was eerst wat verwarrend allemaal maar ben er ondertussen achter gekomen dat ik ook de definitieve sp 3 heb, en heb nu ondertussen bij 3 pc's al geinstalleerd en geen probleem tegen gekomen en eigenlijk merk ik ook geen verschil maar het zal de veiligheid wel ten goede komen.

Modag

Oh Ja ?

:D En ik download en installeer de servicepack3 update met mijn antivirusscanner norton internet security 2007 uitgeschakeld die up tho date is.Maar krijg de servicepack3 update niet goed op mijn pc met voor ingestalleerde software,dus geen cd van windowsxp nodig. HA HA :p Hoe krijg ik de servicepack3 update goed op mijn pc HP type M7290.Bij het opnieuw opstarten van de servicepack3 update,staat er er is in een eerder stadium geprobeerd opnieuw op te starten maar is mislukt door bijvoorbeeld een stroomstoring van de aan/uit knop !? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan