asus 4850 maakt raar geluid en geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
ik heb gister een asus4850 gekocht en gister deed die het prima ik heb vandaag een cpu koeler gekocht en een koeler voor me kast die cpu koeler bleef niet zitten op een of andere manier dus daar moest die standaard weer in.
alle kabeltjes goed aangesloten zet me pc weer aan ik hoor alles draaien en ineens het geluid van een fan die aan uit aan uit aan uit gaat nou ik kast openmaken zie ik op de videokaart 2 lichtjes knipperen als je er bovenop kijkt.

wat zou dit kunnen zijn gister deed die het wel.

ik heb antec neohe550 wat voeding dus dat is voldoende

greetz,
kevin10

Heb je de extra spanningsconnector wel aangesloten op je videokaart?
Staat er in de handleiding van je videokaart ook niets over de lampjes?

CPU koeler aangepast? Heb je dan ook wel nieuw cpu koelpasta erop gedaan als je hem los gehaald hebt en heb je ook de cpu er goed ingedaan? Bezorgt voor je, omdat ik het een keer had dat ik hem niet goed plaatste, ALLEMAAL PROBLEMEN EN VERN.....
Zit de videokaart goed aangesloten, goed in het slot geplaatst als je hem los gehaald hebt.

Voedingskabel goed en ook die andere kleine kabel die op je moederbord moet.

Hoi,

Als het een nieuwe is en je probleem blijft, terug met dat ding!

ik heb het ook geprobeert als ik de videokaart eruit had maar die andere koelers deeden ook raar alleen die zijn zachter dan die van de videokaart dus ik heb het moederbord eruit gehaald ben alles in de doos gedaan en ze hebben het moederbord getest en die was kapot of was wat mis mee ik had het moederbord ook al 6 maanden en kon hem nog gewoon ruilen en heb nu een andere dan eerst ik had eerst asus p5e-vm hdmi en nu asus p5q en alles werkt weer goed en hier past gelukkig wel een andere koeler op voor de processor:)

bedankt voor de tips

heb je ook de GPU-voedingkabel aangesloten?

EDIT:
niet gezien ^^

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan