contact personen werwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

huntertje

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2008
Als ik in windows vista mail mijn contactpersonen wil verwijderen met de rechter muis klik en dan verwijderen,dan zegt het systeem windows verkenner werkt niet meer en wordt mijn lijst contactpersonen gewoon afgesloten.Ik heb het net al volledig afggeschuimd maar kan geen oplossing vinden.Als iemand een mail naar me stuurt wordt deze automatisch opgeslagen en dit wil ik eigenlijk niet.Daarmee zou ik mijn contactpersonen willen opzuiveren.
Kan er iemand mij helpen a.u.b.:(:(

Hoi,

Probeer in plaats van de rechtermuisknop eens de pijltjestoetsen naarbeneden en naarboven en de DEL-toets.

Je kunt het automatisch opslaan van mailadressen uitzetten.

Menu: Extra > Opties .... (zie bijlage) vinkje weghalen ...

Bijlagen

• ScrnDmp-01.jpg
    ScrnDmp-01.jpg
    64,1 KB · Weergaven: 40
Hoi,Teun

Met de pijltjes helpt ook niet.Maar mijn tweede vraag heb ik toegepast.Dank daarvoor.
Ik zit met de handen in het haar.:(:(

Hoi,

.... en wat gebeurt er als je windows mail nu eens afsluit en Windows Contactpersonen rechtstreeks opent?

Start > Alle programma's > Windows contacpersonen .......

Hoi,Teun

Dan doet hij juist hetzelfde.Als ik rechts klik op een naam dan geeft hij mij die melding dadelijk.

Ja, ik zit hier met precies hetzelfde probleem! :(:(
En begin al aardig de pest aan Vista en Mail te krijgen:evil:
Doodziek word ik ervan.
Bij het minste of geringste krijg je een foutmelding. Als dat zo blijft donder ik Vista eraf en ga ik weer terug naar XP, dat draait al jaren feilloos op mijn andere pc.

Mvg Ron

Contacten problemen

Hee Goedemorgen,

Allereerst de beste wensen voor iedereen.

Ik heb hetzelfde probleem en kan dus ook geen contactpersonen verwijderen. Ook mijn verkenner 'crasht' dan.

Het uitschakelen van 'automatisch toevoegen' van contacten is mij ook wel gelukt.

Wie oh wie.... het weet mag het zeggen?

Misschien moeten we op bezoek gaan bij Microsoft. Wellicht hebben die een oplossing.

Peter

Hoi,
Wat ik nu gedaan heb is contactpersonen openen,en dan de browser verkleinen en zo je contactpersoon verslepen naar de prullenbak.
Dit gaat even snel als de normale weg.Zo nun kunnen we verder maar ons probleem is nog niet opgelost.:o

Hoi,
Wat ik nu gedaan heb is contactpersonen openen,en dan de browser verkleinen en zo je contactpersoon verslepen naar de prullenbak.
Dit gaat even snel als de normale weg.Zo nun kunnen we verder maar ons probleem is nog niet opgelost.:o

Dan heb je in ieder geval toch je contactpersonen weg die je eruit wilde halen. Het werkt voor mij prima zo. Ik had 't gelezen op een Microsoft forum. Microsoft zelf heeft er blijkbaar geen oplossing voor.

Groetjes

Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan