keb ook wat vraagjes... (Sims op onbewoond eiland)

Status
Niet open voor verdere reacties.

1eendje

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
yep ik heb ook wat vraagjes...
een aantal zijn al gesteld maar er is nog niet antwoord op gegeven.

1) hoe vang je een zwijn?
2) hoe kom je over het drijfzand?
3) hoe kom ik over dat gat waar stoom uitkomt, daar moet je (volgens mij) over als je naar de vulkaan wilt.
4) hoe maak ik een radio-zender?
5) waar kan ik de laatse 3-4 herogliëfen vinden?

op vraag 2 en 4 zijn al antwoord gegeven alleen bij 2 stond er hoe je er moet komen en dat je een beeld omver moet gooien, alleen als ik bij het drijfzand ben dan komen er geen mogelijke acties aleen van die planten die erbij staan verdder niet.
en bij 4: in het doel-boek staat bij mij dat ik een radio-zender moet maken hier, in dit forum wordt gezegd dat je hem moet vinden bij het 2de deel van het vliegtuig, alleen daar ligt niks en ik heb ook niet iets van een radio-zender in mijn inavertenis. ik kan hem ook niet maken, want hij staat niet bij de blauwdrukken.
bij 5 heb ik de herogliefen (denk ik) nodig om door de deur te kunnen in voor de lama-tempel.

heelp

Allereerst welkom op Helpmij! Ik wens je veel surfplezier toe hier op het forum :)

Ik heb je vraag even een eigen plaats gegeven; je had 'm per ongeluk in een discussie over Need for Speed gezet. Ik vermoed dat jij het echter over één van de Harry Potter spellen hebt, en het helpt veel als je kan aangeven welke precies.

Allereerst welkom op Helpmij! Ik wens je veel surfplezier toe hier op het forum :)

Ik heb je vraag even een eigen plaats gegeven; je had 'm per ongeluk in een discussie over Need for Speed gezet. Ik vermoed dat jij het echter over één van de Harry Potter spellen hebt, en het helpt veel als je kan aangeven welke precies.

dank je!
maarre ik heb het niet over een harry potter spel...:o maar ik heb al forum gevonden waar ze me mischien kunnen helpen.
dus laat maar...

Dan zelf even de vraag op opgelost zetten rechts onder in beeld.

Blijkbaar is je vraag toch niet opgelost, want je hebt 'm in twee topics van andere gebruikers nog eens opnieuw gesteld. Die berichten heb ik verwijderd, want de betreffende topics waren al wat oud en gingen over iets anders. Wel is me nu duidelijk geworden dat het niet om Harry Potter maar De Sims: Op een Onbewoond Eiland gaat.

Als er niemand reageert kan je óf nog wat langer wachten óf na een paar dagen nog eens proberen je topic een "kick" te geven door er zelf nog een keer op te antwoorden. Dat heb je bij deze van mij cadeau gekregen; normaalgesproken is gewoon afwachten het beste :)

Ook is Helpmij.nl niet de enige plaats waar je hulp kan vinden; heb je intussen wel verder gezocht op het internet?

Laatst bewerkt:
ja keb wel op internet gezocht... maar niks gevonden...:confused:

kan iemand me dan toch verdder helpen???
ik ben inmiddels over de geiser, en ik heb een zwijn gevangen.
met de geiser heb ik heel vaak op ispecteren gedrukt maar dan haalde mijn sim haar schouders op en toen ik voor de zoveelste keer op inspecteren drukte toen ging mijn sim ineens die steen er af doen zeg maar...

en met dat zwijn: ik had een paar keer met een zwijn gevochten en toen lag er op het eind van het gevecht opeens zon stuk vlees.

voor de rest zijn de vrag nog steeds het zelfde...

dus hulp is echt welkom want ik zit inmiddels al 3 of 4 weken vast!!!
HELP!!!!!:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan