update programma??

Status
Niet open voor verdere reacties.

iksnaphetniet18

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2009
hallo,

is er een programma die je hele systeem update??
dus ook de nieuwste update zoekt voor je videokaart en geluidskaart etc.

groetjes

Heb je problemen met je systeem dan?
Als alles goed draait is het niet zo zinvol je hardware drivers te updaten.
Ik geloof dat die programma's er wel zijn maar je kan het beter gewoon zelf doen want dan weet je wat je download en installeert. Heb je moeite met het vinden van drivers dan kan je altijd bij ons terecht.

ja me systeem moet echt geupdate worden want hij loopt niet lekker..
en wil me video kaart updaten omdat spellen hem niet pakken terwijl het een best goeie video kaart is!

ik heb de hele middag gezocht naar drivers maar snap het niet egt
vandaar dat ik vroeg of er een programma is die dat automatisch doet!

groetjes

MX 440

En met de update gaat saints row 2 nog niet werken helaas.

het gaat me ook nu effe niet om saint row maar volgens mij is het wel eens tijd dat ik die dingen update want dat gebeurd nooit en misschien doet saint row het dan wel wie weet??

Nee, voor dat spel moet je een nieuwe processor, meer Ram, nieuwe videokaart en nieuwe voeding. Al met al komt dat neer op een nieuwe pc en dat geld voor vrijwel alle recente spellen. Valt met een update niet te regelen.

okee en nou even buiten het spel om.. maar er is wel een programma dat ik me hele computer incl. geluidskaart en videokaart etc. kan updaten?? want dat is volgens mij ook wel nodig (niet voor het spel) maar gewoon..

@ Lita,

Waar haal jij die MX 440 vandaan? Of mis ik een bericht?
Maar inderdaad, een update gaat je in dit geval niet verder helpen.

jaa dat had ik vanmiddag ook gezocht maar ken het niet egt vinden en snap ik niet egt vandaar dat ik vraag voor een programma!! weet je der wel eentje die niet gratis is dan??

Ja, die van raymond

Maar nu nog betalen als je een andere pc gaat bouwen?! Zonde van het geld als je het mij vraagt. Kan je dat geld beter in die nieuwe pc steken.

Zou eerst de boel opschonen ipv updaten, dat lost vaak ook een hoop problemen/traagheid op.

Ohja Suc7 met de game.:p

Denk niet dat je er dan op vooruit bent gegaan.:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan