Nieuwe Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goksy

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2009
Heey

Ik wil een nieuwe Grafische Kaart kopen. Ik heb (denk ik) :o een voeding van 200-250 watt.
Kan ik dan dit kaart erin draaien of lukt dat niet?

http://www.alternate.nl/html/produc...=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe&l3=ATI

Ik heb wel veel verstand van computers alleen ik heb op het sticker van mijn voeding
gekeken maar ik kan er nog steeds niet uithalen hoeveel het is want het staat er niet echt
duidelijk WATT op maar allerlei dingen met Volt.

Hoi,

Nee dat gaat niet lukken met de door jouw aangegeven waarde videokaart heeft minimaal 450 watt moeten hebben.
Hier de gegevens voor je systeem van ati
Modag

Ps heb je wel een merk en type van de voeding
Schrijf anders een de gegeven die je kan lezen.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je hebt dus inderdaad een 250 watt voeding gaat dus niet lukken met deze voeding met de videokaart.
Zie hier en dan bij voeding.

Modag

Watt

Hmmm oke dat gaat dus niet met een 250 Watt XD
nou heb ik nog 1 vraagje: Ik had mijn videokaart overgeklokt. Mijn kaart gaat niet boven de 45 graden. ik kan hem max bij core bus: 700mhz en bij Memory bus: 400 Mhz.
Maar dat balkje van memory en core kan ik tot 1100 Mhz schuiven. Wanneer ik dat doe
valt me beeldscherm uit :confused: (ook al doe ik het maar 20 mhz hoger dan de 700 hij doet het nog steeds: 720 dus.) hoe komt dit ?

Nvidia 8500GT

Hoi,

Sorry daar moet ik je het antwoord op schuldig blijven ik klock nooit over als ik sneller moet komt er nieuw.

Modag

klopt die temperatuur wel?
De meeste videokaarten worden wel warmer.

Die HF3870 is trouwens geen goede keuze. Voor 10 euro meer heb je een HD4830...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan