MSI goed merk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kakels

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2008
Berichten
7
Bij Dunnet is de MSI EX620-041NL nu 599 Euro. Met Blu-ray en Vista.

Ik heb een budget tot wel bijna 800 euro, maar goedkoper mag natuurlijk ook. Raden jullie dan deze aan en is MSI een goed merk (A-merk)?
 
Bij Dunnet is de MSI EX620-041NL nu 599 Euro. Met Blu-ray en Vista.

Ik heb een budget tot wel bijna 800 euro, maar goedkoper mag natuurlijk ook. Raden jullie dan deze aan en is MSI een goed merk (A-merk)?

Koop een acer ;)
 
Je hebt de top zoals bijv. Toshiba, dan komen er een heleboel degelijke merken zoals MSI / HP / Dell / Paradigit / Medion, etc. etc. en dan komen de low budget machines zoals bijv. Acer.
 
Laatst bewerkt:
hoi,

Dit zal wel een topic worden met voor en tegens maar Acer, zoonlief heeft er ooit 1 gekocht en inmiddels al 4 keer terug geweest bij de Acer , mazzel dat hij er een garantie bij gekocht had anders had hij nu in de vuilnisbak gelegen.
En ik denk dat het een mooi aanbod is als ik naar de specificaties kijk van deze MSi en is zeker geen slecht merk.

Modag
 
hoi,

Dit zal wel een topic worden met voor en tegens maar Acer, zoonlief heeft er ooit 1 gekocht en inmiddels al 4 keer terug geweest bij de Acer , mazzel dat hij er een garantie bij gekocht had anders had hij nu in de vuilnisbak gelegen.
En ik denk dat het een mooi aanbod is als ik naar de specificaties kijk van deze MSi en is zeker geen slecht merk.

Modag

Ik heb 2 acer laptops en 2 acers desktops gehad in mijn leven, daarnaast heb ik 2 acer monitoren (2x 19 inch widescreen) ik heb met acer nog NOOIT een probleem gehad :p

Trouwens 1 acer laptop en 1 acer desktop is alweer 4 jaar oud en heb ik allang niet meer :p
 
Hoi,

Ja maar over het algemeen als ik zo lees behoren de notebooks van Acer niet tot de a-merk catagorie en komen niet al te best uit de bus maar je moet treffen, maar je bent toch met me eens dat de msi een mooi aanbod is zie de specificaties maar.

Modag
 
U2 hebben alles over Acer gezegd wat er te zeggen valt, ik heb er echt niets meer aan toe te voegen............
 
Een Acer lag sowieso niet in m'n planning na alles wat ik al gelezen heb overal. Maar deze MSI leek me wel een aardige aanbieding. Jullie dus ook wel blijkbaar...
 
ziet er wel leuk uit jah

HP en Compaq zijn ook goede notebooks, alleen is de koeling van deze dingen wat minder.

Nja Suc6 verder;)
 
Bedankt allen.

Nog wel 1 vraag:

Wat vinden jullie van de videokaart die erin zit (Ati Radeon HD3470)? Wat kun je daar een beetje mee spelen. Ook GTA IV?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan