nvidia 9500 GT HDMi Wel beeld geen geluid !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheDarkKnight

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Hallo iedereen

ik heb net een nieuwe Pc aangeschaft het heeft een nVidia 9500 gt kaart en een dvi-d, vga en een HDMI ik heb een lcd tv/pc monitor, Samsung Syncmaster 2333 SW Full Hd en ik heb die pc aangesloten met een hdmi kabel aan mijn tv ik krijg uitstekend beeld maar.... geen geluid. ligt het aan mijn pc, kabel of iets anders

Mijn Pc heeft Vista Ultimate
Moederbord Asus M3N78-CM

alvast bedankt:)

Hoi,

Je zal denk ik vanuit je audio uitgang van de pc een kabeltje op je monitor aansluiten .

Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je zal denk ik vanuit je audio uitgang van de pc een kabeltje op je monitor aansluiten .

Modag

Audio uitgang????

ik zie aan de achterkant zes gekleurde dingen zijn die het?
en welk kabeltje hoe ziet het eruit waar krijg je hem.
is er een andere manier?? :confused:

Laatst bewerkt:
Hoi,

Meestal is het de groene aansluiting en het kabeltje ziet er zo als deze uit.

Modag

Hoi,

Meestal is het de groene aansluiting en het kabeltje ziet er zo als deze uit.

Modag
groene aansluiting die zie ik
maar met mijn tv/pc monitor heb een kabeltje meegekregen die is aan de ene kant blauw en aan de andere kant groen en als ik aan de achterkant kijk van mijn tv dan zie ik een ingang die blauw is met de naamHDMI/PC/DVI-D Audio in en als ik die ene blauw kabel der in doe en de groen in de groene bij de pc zie op mijn scherm jack plugged in maar nog steeds geluid dat is wel jammer
maar weet je nog meer?/

Hoi,

Dan zal je in je audio programma je uitgang moeten configureren tot audio uitgang.

Modag

Hoi,

Rechts onderin in je taakbalk heb je daar geen icoontje van je geluid staan die zal je open moeten klikken en dan even kijken waar het goede tabblad staat met instellingen.

Modag

Hoi,

Rechts onderin in je taakbalk heb je daar geen icoontje van je geluid staan die zal je open moeten klikken en dan even kijken waar het goede tabblad staat met instellingen.

Modag
hoe bedoel je goede instellingen ???
en als ik het open zie ik twee dingen ik neem aan mijn audio apparaten
maar welke moet ik nemen??

Hoi,

Welke heb je? audio apparaat bedoel ik

Modag

Laatst bewerkt:
ik zie deze twee:

Speakers
VIA high definition audio
ingeschakeld

SPDIF Interface (deze is als standaard apparaat)
VIA high definition audio
ingeschakeld

Hoi,

Schiet me nog in mijn hoofd, het zou ook nog in je monitor kunnen zitten. Dan moet je even in de setup van je monitor kijken, dan moet je daar even kijken waar de audio ingang op staat, op HDMI of Audio-Ingang dan moet je de audio-ingang hebben.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan