van IE8 naar IE7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theezakje

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2008
Hoi,

Enige tijd geleden heb ik internet Explorer 8 geïnstalleerd. Voorheen gebruikte ik altijd internet Explorer 7 en daar had ik nooit problemen mee. Alleen is Internet Explorer 8 heel traag bij mij. Ik heb zelf nog gegoogled, volgens veel topic's moet ik spybot uitschakelen maar ik kom liever niet aan allerlei instellingen.

Het liefst ga ik gewoon weer terug naar internet Explorer 7. Is dit mogelijk zo ja weet iemand hoe dat moet?

grtz,

@ Pasja

Ik heb me ook "vergist" met IE 8. Na het installeren werkte niets meer zoals ik dat wilde. Erger nog, er zitten zoveel beveiligingen in dat je alleen nog daarmee bezig bent en nauwelijks een website kunt bekijken. Gelukkig kon ik ook gebruik maken van het antwoord aan Theezakje. Ik heb nu weer IE 7 en dat werkt prima. Dank je wel. :D

Had ik ook last van, het schijnt dat IE8 nog problemen heeft met invoegtoepassingen?:eek:

Hoi !

Als jarenlang tevreden gebruiker van Mozilla Firefox blijf ik gelukkig gevrijwaard van alle IE-ellende !

Mij is volmaakt onduidelijk waarom nog zoveel mensen IE gebruiken, terwijl er zoveel prima alternatieven zijn.

Als ons aller Neelie haar zin krijgt, wordt IE m.i.v. Win 7 niet meer door ieders strot geduwd.

Dan krijgt iedereen een vrije keuze voor een browser, want nu blijft het merendeel zich behelpen met die IE-rommel.

Greetz,

Harry.

Hallo Harry,
wat te denken van het oerhollandse spreekwoord:
'Wat de boer niet kent............'?
En wat te denken van het niet automatisch binnenlopen van de Windows updates?
Wellicht dat dit 2 niet onbelangrijke oorzaken zijn?
Ja, als je een andere browser gebruikt en handmatig de updates binnenhaalt, komt ook dat wel weer goed.
Geldt voor Linux niet een beetje hetzelfde verhaal of misschien zelfs nog veel sterker? Het kost immers geen cent terwijl voor Windows nog altjd 'fors' betaald moet worden.

Laatst bewerkt:
Hoi !

@Pasja: je hebt natuurlijk gelijk.

Maar ik heb net toevallig ook een hoop ge... van m'n lieve vrouw aan m'n hoofd gehad over: " ik wil helemaal geen IE 8; het werkt niet goed, etc. etc. "

En dat was niet de eerste vandaag.............de derde, als ik me goed herinnner.

Waarom kunnen die duurbetaalde gasten in Redmond nu nooit es iets nieuws in elkaar steken wat geen problemen oplevert, terwijl ieder open-source-clubje dat regelmatig wel lukt ?

Trouwens...Opera werkt ook lekker....

Greetz,

Harry.

Ik zat gisteren met IE 8 op een pagina van Telfort, wilde doorklikken, maar ik kwam niet verder. Telfort adviseerde Firefox te gebruiken. Heb ik gedaan, toen kreeg ik op die zelfde pagina de melding: kan alleen met IE 6 of hoger.:rolleyes:

ik zat gisteren met ie 8 op een pagina van telfort, wilde doorklikken, maar ik kwam niet verder. Telfort adviseerde firefox te gebruiken. Heb ik gedaan, toen kreeg ik op die zelfde pagina de melding: Kan alleen met ie 6 of hoger.:rolleyes:
:d

Bedankt Harry, maar ik heb hem er al weer afgehaald. Werk weer met IE 7.Op mijn netbook staat overigens wel Firefox, geen problemen daarmee. Ook Linux werkt perfect daarop.

@moriceh,

Topics van meer dan een maand mag je met rust laten. Je zet overal hetzelfde neer.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan