Oblivion werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

oblivion123

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2009
Hallo,

Heb het spel Oblivion gekocht en geinstalleerd, als ik het spel nu opstart kom ik de launcher en als ik dan op play klik staat er dit: Oblivion werkt niet meer, er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed mee werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.
Ik vind het wel vreemd:(, want ik heb hem goed geinstalleerd, ik draai het spel op Windows Vista.

Misschien weten jullie hoe het komt, en hoe je het verhelpt?

Dankje.

Tja, daarvoor zal je eerst veel meer info moeten geven.

De specificaties van je pc.

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?

Compatibiliteismodus al geprobeerd?

Al eens opnieuw geinstalleerd?

Mijn specificaties van pc zijn:
Intel Core Duo T2310
1,5 Ghz
1 Gig Ram
Intel Graphics Media Accelerator X3100
Ik weet dat ik voor Oblivion min. 2ghz nodig heb, maar ik heb ook Lord of the rings online gespeelt op medium, en daar heb je ook meer dan 2ghz voor nodig.
Zelf heb ik al een patch geinstalleerd, maar dat werkte niet.
ook al opnieuw geinstalleerd, maar doet het nog steeds niet.
maar ik heb nog niet compatibiliteismodus geprobeert, wat is dat eigenlijk?

Dankje.

Ook je videokaart word officieel niet door het spel ondersteund. Daar zit dus ook een probleem, het kan misschien wel, maar alles op laag! Je hebt namelijk een onboard kaart en die zijn over het algemeen bagger om mee te gamen.

Rechtsklik eens op de .exe van het spel en kies voor eigenschappen. Je ziet dan een tabblad compatibiliteit. Zet deze eens op xp sp2 en probeer het nog eens.

moet ik hem dan ook opnieuw installeeren of hoeft dat niet?, want als dat niet hoeft, werkt het niet.
Ik las bij de problemen ook iets over een bink32.dll bestand ofzo, ik weet niet wat dat is.

Zou je naar deze site willen gaan: www.canirunit.com

Daar het spel opzoeken in de lijst en dan de test doen.

Van de uitslag hier even een screen plaatsen. Je ziet dan zelf ook meteen of het spel uberhaubt gaat draaien en waar de problemen zitten.

En persoonlijk zou ik het echt balen voor je vinden als het niet werkt, want ik heb het spel zelf ook, gekocht de dag dat ie uit kwam en ik speel het nog steeds regelmatig.

Hallo,

Bedankt voor de site, maar het was niet nodig, het spel werkt nu, ik heb mijn driver geupdate en toen deed het spel het.
Bedankt voor de reacties, het is idd een schitterend spel.

Werkt niet meer!!!

Als hij niet meer werkt kan hij stuk zijn of hij kan niet worden afgespeelt ( launcher ) met jouw computer.

Voor meer informatie surf dan effe naar deze nederlandse oblivion site!

http://www.everyoneweb.com/NLoblivion/

Email ze en ik doe het ook wel eens en je hebt binnen 1 maand of sneller maar niet langer een mail terug met de oplossing!

succes; jordy ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan