Probleem met een .dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

TopVersnelling

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2008
Als ik GTA vc of sa wil starten krijg ik steeds een melding. Beide zijn legaal gekocht net zoals windows.

Bijlagen

• probleem d3d8.jpg
    probleem d3d8.jpg
    92,4 KB · Weergaven: 65
Krijg je nog precies dezelfde fout of heet het nu anders? d3d8.dll
Heb je het in system32 gedaan? Niet in windows..

En anders even (Zoals ik je in de chat ook verteld heb) de DLL bestanden die het mist in je GTA installatie map zetten.

Dat aangezien je ook DX9.0c opnieuw geinstalleerd hebt.

Vreemd.. Dat is weer de melding dat het een ander bestand niet kan vinden, en dat het een bestand wel gevonden heeft maar niet de goede is...

Installeer SA / VC even opnieuw. En laat de Setup DX installeren. Misschien dat het dan wel opgelost is. Maarja, je weet het nooit zeker :cool:

Als je de eerste foutmelding krijgt dan download je die DLL (hebben we net gedaan)
Dan klik je weer op het spel en krijg je weer een foutmelding, als het goed is is het een andere dll (bv e3d9c.dll) en download je die en stopt deze in system32 en zo door totdat het spel het doet.

nieuwe error. De .dll staat al waar hij moet staan, in System32 en in de VC map.

Bijlagen

• VC problem 2.jpg
    VC problem 2.jpg
    90,9 KB · Weergaven: 56
Download eens de nieuwste videokaart drivers mocht je dat nog niet gedaan hebben

Zal ik in Linux die .ddl's verwijderen en back-uppen en vervangen voor de nieuwe gedownloadde?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan