Mavamaarten
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 mei 2009
Hallo iedereen.
-= Sorry als deze vraag een beetje noob overkomt, negeer dan deze post maar =-
Ik zou graag een nieuwe gaming PC kopen (niet dat ik er al een heb)...
Ik zag een mooie PC binnen mijn budget (ACER Aspire M7711), budget = 800 €
en na een review geleze te hebben op internet, blijkt hij veel te duur, en is voor minder geld een beter systeem te krijgen. Ik zou wel graag zware games zoals Crysis, FarCry 2, en Call Of Duty - World At War wille spele... Nu komt de eigenlijke (noob-)vraag :
Kan er iemand me vertellen wat het beste gaming-systeem is voor 800€ ?
(Scherm + toetsenbord + muis heb ik al)
Of, kan er iemand zo vriendelijk zijn zijn tijd eff op te offeren om er eentje samen te stellen ?
(hij moet ook transporteerbaar zijn naar BE voor niet teveel geld... ong 30€ ofzow)
Ik zag er al een op Azerty.nl, maar ik ken er niet genoeg van om te weten ofdat ie goed genoeg is...
Sorry for being noob...
-= Sorry als deze vraag een beetje noob overkomt, negeer dan deze post maar =-
Ik zou graag een nieuwe gaming PC kopen (niet dat ik er al een heb)...
Ik zag een mooie PC binnen mijn budget (ACER Aspire M7711), budget = 800 €
en na een review geleze te hebben op internet, blijkt hij veel te duur, en is voor minder geld een beter systeem te krijgen. Ik zou wel graag zware games zoals Crysis, FarCry 2, en Call Of Duty - World At War wille spele... Nu komt de eigenlijke (noob-)vraag :
Kan er iemand me vertellen wat het beste gaming-systeem is voor 800€ ?
(Scherm + toetsenbord + muis heb ik al)
Of, kan er iemand zo vriendelijk zijn zijn tijd eff op te offeren om er eentje samen te stellen ?
(hij moet ook transporteerbaar zijn naar BE voor niet teveel geld... ong 30€ ofzow)
Ik zag er al een op Azerty.nl, maar ik ken er niet genoeg van om te weten ofdat ie goed genoeg is...
Sorry for being noob...