henkspank
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2009
hallo,
ik heb met ccleaner en uniblue speedupmypc en registry booster gewerkt en nu start mijn computer niet meer op en dat is een probleem want ik heb hem aanstaande zondag erg hard nodig
ik krijg dan te zien:
Kan Windows niet starten. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door een recente hard- of softwarewijziging. Dit kunt u doen om het probleem op te lossen:
1, Plaats de Windows installatieschijf en start de computer opnieuw op.
2. Selecteer de taalinstellingen en klik op volgende
3. Klik op uw computer herstellen.
Bestand: \Windows\system32\winload.exe
Status: 0xc0000225
-------------------
ik heb nu geen instalatie dvd.
weet iemand of ik die dvd ergens kan downloaden en branden via linux ubuntu (daar draai ik nu ook op) en hij het dan doet ?
verder kan ik niet ergens een goede versie van winload.exe downloaden en die verplaatsen met de gene die er nu is (want dat kan dan gewoon via linux)
ik heb met ccleaner en uniblue speedupmypc en registry booster gewerkt en nu start mijn computer niet meer op en dat is een probleem want ik heb hem aanstaande zondag erg hard nodig
ik krijg dan te zien:
Kan Windows niet starten. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door een recente hard- of softwarewijziging. Dit kunt u doen om het probleem op te lossen:
1, Plaats de Windows installatieschijf en start de computer opnieuw op.
2. Selecteer de taalinstellingen en klik op volgende
3. Klik op uw computer herstellen.
Bestand: \Windows\system32\winload.exe
Status: 0xc0000225
-------------------
ik heb nu geen instalatie dvd.
weet iemand of ik die dvd ergens kan downloaden en branden via linux ubuntu (daar draai ik nu ook op) en hij het dan doet ?
verder kan ik niet ergens een goede versie van winload.exe downloaden en die verplaatsen met de gene die er nu is (want dat kan dan gewoon via linux)