ernstig typprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

nikkynik

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2009
Hoi,

mijn probleem is dat mijn computer op het internet de helft van de letters die ik typ gewoon overslaat als ik aan het typen ben. dit is natuurlijk heel vervelend, maar ik zou ook niet weten hoe ik het moet verhelpen. ik zat eerst te denken aan een virus, maar mijn McAfee kan niets vinden. in MSN typt hij wel normaal, maar bijvoorbeeld bij het typen van deze blog, en verder het typen bij google, gebruikersnamen, wachtwoorden, etc. slaat hij de helft over. ik heb echt hulp nodig, want ik ben bang dat ik mijn pc terug moet brengen naar een herstelpunt, hoewel ik dat liever niet doe. graag zo snel mogelijk bericht,
alvast bedankt.
mvg Nicole

Waarom bang voor een hertstelpunt?
Kijk overigens eens of ie wel normaal typt in de Veilige modus (F8-toets). Zo ja dan McAfee draaien in die veilige modus en ook MBAM in die veilige modus.

Indien draadloos toetsenbord:
Lijkt mij meer aan communicatie-verstoring te liggen dan aan het toetsenbord zelf. Afhankelijk van welke uitzend- en ontvangstfrequentie wordt gebruikt kun je o.a. last hebben van zendamateurs in je buurt. Dit is van belang als 27 Mhz wordt gebruikt als frequentie.
Verder kan het geen kwaad om (veiligheidshalve) de batterijen eens te vervangen van het toetsenbord en 'm dan opnieuw aan te melden bij de ontvanger.

Succes,

Tijs.

ik heb windows vista. en het is niet in alle documenten, maar alleen dingen op internet, zoals deze blog. veilige modus staat hij volgensmij al automatisch op. iemand nog ideeen?

Sorry, had beter moeten lezen. :oWelke browser gebruik je en kijk eens in taakbeheer hoeveel MB hij in beslag neemt en hoeveel % het CPU-gebruik is nadat je 'm pas hebt opgestart?

[...]iemand nog ideeen?

Misschien wel zo netjes dat je eerst even verteld wat je met mijn posting van 23 november 2009 23:48 gedaan hebt? Of gaat het hier niet om een draadloos toetsenbord?

Tijs.

Misschien wel zo netjes dat je eerst even verteld wat je met mijn posting van 23 november 2009 23:48 gedaan hebt? Of gaat het hier niet om een draadloos toetsenbord?

Tijs.

het gaat hier niet om een draadloos toetsenbord, daarom staat het ook onder het deel 'Laptop'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan