blauwe mensen

Status
Niet open voor verdere reacties.

littedemon

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
ik heb in films dat mensen blauwe huidskleur hebben en dat de kleuren niet helemaal kloppen.
weet iemand hoe dit kan en/of hoe ik dit verhelp???

Ik heb een ideetje ja, maar graag dan even antwoord op de volgende vragen:

1. heb je recentelijk een Windowsherinstallatie gedaan?
2. heb je recentelijk een nieuwe videokaart geplaatst en / of de videodrivers geupdate?
3. welk soort videokaart zit er in de machine -> Nvidia of AMD (Ati) ?

Afhankelijk van je antwoord denk ik precies te weten wat er aan de hand is, ............................................

Laatst bewerkt:
ok

ik heb geen windows updates gedaan en het zit er al een paar maanden in.
het ligt niet aan de video kaart want het kwam pas nadat ik vlc media player erop had gezet en nu is het over bij elke media player.

Ik schreef ook niet dát het aan de videokaart lag, ik vroeg welk sóórt videokaart erin de machine zit.
Alle drie de vragen blijven staan! Maar gelden dan voor 3 maanden geleden.
Ik wil je graag proberen helpen, maar als je de gestelde vragen niet beantwoort..........................

Laatst bewerkt:
ik weet het niet.
kan ik daar achter komen zonder mijn pc uit elkaar te halen?

littledemon, waarom beantwoord je nu niet de gestelde vragen......................???
Is dat nu echt zo ingewikkeld? (Los van natuurlijk de onbekende videokaart!)

Vraag 1 en 2 zijn toch heel simpel te beantwoorden (met als 'peildatum' een paar maanden terug toen de ellende begon)

Je videokaart is vrij simpel, ga naar apparaatbeheer en klik op beeldschermadapters. Met een beetje mazzel lees je daar de naam al.
Zo niet, dan heb ik nog een tooltje voor je.

Laatst bewerkt:
nou ik heb geen windows updates of iets gedaan.
geen nieuwe video kaart erin geplaats.
en mijn video kaart is van nvidia(staat in mijn confugiratie scherm).
hopelijk kun je hier iets mee?

Ok, nu komen we ergens.
Dan moet je naar het controle paneel van Nvidia gaan (dat staat mogelijk naast het Windows klokje rechtsonder) of, als het daar niet staat, gewoon onder de Startknop van Windows en dan programma's.
Start het controlpanel en zoek het scherm op zoals je in de bijlage ziet. Zorg ervoor dat de schuifregelaar (zie pijl) staat waar deze in de afbeelding staat.
Je probleem zou nu opgelost moeten zijn.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    82 KB · Weergaven: 73
Laatst bewerkt:
heej man bedankt.
het heeft gewerkt.
u is mijn held:cool::cool::cool::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Nou, held valt wel mee.............
Lees dít maar eens door, dan weet je hoe het komt dat ik precies wist waar je probleem zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan