XP Internet Security 2010 virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

shaodowxd

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Hallo allemaal,

Gister ontdekte ik een vreemd programma tegen. Ik had het niet gedownload ofzo, hij was er zo er toen ik mijn pc ging opstarten.
Maar na een tijdje komt er steeds een pop-up met dat ik een trojan-horse of een ander soort virus.
Ik denk ik ga Malwarebytes downloaden, maar als ik met IE8 op internet en naar een pagina met een javascript, dan werkt de pagina niet.
Ik heb op internet zo gezocht naar Malwarebytes.
Ik wilde het gaan downloaden, dan geeft hij het volgende'' De huidige beveilingingsinstellingen staan niet toe dat dit bestand wordt gedownload.''
Ik weet nu wat ik verder moet gaan doen.
Ik heb al geprobeerd met Google Chrome Marwarebytes te downloaden, maar doet hij ook raar en geeft hij het zelfde.
Kunnne jullie mij helpen met dit probleem.
Alvast bedankt voor de moeite.

Shaodowxd

Laatst bewerkt:
Hoi....

Malwarebytes op een stick oid zetten via een andere pc.
Dan op de geinfecteerde pc plaatsen.
leesvoer(engels)

Moet je lukken gaan.Als je mbam hebt kunnen instaleren gaat het ook lukken om security2010 te verwijderen.

Succes:thumb:

Doe eerste deze stappen:
http://www.2-spyware.com/remove-xp-antivirus-pro-2010.html

Start opnieuw op.

Doe daarna eerst een scan met super anti spyware en dan met mbam.

Ik heb het ook gehad.
Kon het alleen op deze manier weg krijgen.

Waarschuwing vooraf:
Hoe langer deze rommel actief is hoe meer problemen je gaat krijgen. Je kan dan niets meer instaleren of opstarten, want je av software gaat om het minste geringste min of meer over z'n nek. En anit spyware programm's gaan niet werken als die rommel nog actief is.

Doe eerste deze stappen:
http://www.2-spyware.com/remove-xp-antivirus-pro-2010.html

Start opnieuw op.

Doe daarna eerst een scan met super anti spyware en dan met mbam.

Ik heb het ook gehad.
Kon het alleen op deze manier weg krijgen.

Waarschuwing vooraf:
Hoe langer deze rommel actief is hoe meer problemen je gaat krijgen. Je kan dan niets meer instaleren of opstarten, want je av software gaat om het minste geringste min of meer over z'n nek. En anit spyware programm's gaan niet werken als die rommel nog actief is.

Een paar dagen geleden precies dezelfde fake antivirus XP Antivirus Pro 2010 op mijn pc gehad en ook als boven kunnen verwijderen
Hoe ben ik eraan gekomen ? weet ik niet
Mijn vraag is nu hoe kan ik voorkomen dat deze rotzooi uberhaubt wordt geinstalleert is hier software voor ??

@rubenz Graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers.

@ Huijb: Huh, ik heb toch hetzelfde probleem? En mijn vraag past toch gewoon binnen deze vraag? Ik zie niks verwarrends?

Dit lijkt meer dat je op een site bent geweest waar ze een scriptje hebben neergezet dat je automatisch download en dat was waarnschijndelijk scareware, en je hebt een keer op ok gedrukt en heeft hij de virus geïnstalleerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan