Nieuwe printer kopen met Wifi, waar moet de pc aan voldoen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter xSky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xSky

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Hallo,

Ik wil binnenkort een printer met Wifi gaan kopen, zodat iedereen makkelijk en draadloos kan printen. Maar moet de pc of laptop nog ergens aan voldoen? We hebben 2 pc's met bedraad internet en een laptop met draadloos internet. Moet ik de Wifi printer dan ook op een modem of iets aansluiten?

Groeten Mark

Volgens mij hoef je de printer niet op de modem aan te sluiten, maar je moet de printer wel toegang verlenen tot de modem (als deze beveiligd is).

Volgens mij hoef je de printer niet op de modem aan te sluiten, maar je moet de printer wel toegang verlenen tot de modem (als deze beveiligd is).

Oké, dus gewoon printer op stroom aansluiten en dan zoekt hij zelf een netwerk uit? En dan geef ik toegang en ik kan printen? En hoe zit het dan met de 2 pc's die hebben bedraad internet, gaat dat ook lukken?

Dat zou je dan in de handleiding moeten opzoeken, misschien is het ook handig als je het type hier vermeldt :thumb:

Dat zou je dan in de handleiding moeten opzoeken, misschien is het ook handig als je het type hier vermeldt :thumb:

Ik heb de printer nog niet, maar ik wil er misschien een gaan kopen. Ik wilde eerste even weten hoe het allemaal werkt enzovoort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan