Functie toetsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jantje10

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2012
Hallo,

Ik heb een vraagje want als ik nu op f1 ofzo wil drukken moet ik eerst (fn) indrukken maar ik wil graag dat het wordt omgewisseld,
zeg maar want als ik nu gewoon zonder (fn) op f6 druk zet mijn laptop mijn touchpad aan of uit maar ik wil graag f6 naar de voorgrond halen.
En dus dat ik (fn) f6 tegelijk moet indrukken voor touchpad. Kan dat of is dat gewoon onmogelijk??

MVG

Ik heb zelf een Lenovo laptop en daar is hetzelfde mee aan de hand.
Voor zover ik weet is dat niet te wijzigen.

Groeten Marcel

euhhh bedankt maar ik heb een packard bell...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat snap ik maar je zal het een beetje in dezelfde richting moeten zoeken. (iets met Function keys)
Kijk in je BIOS of je iets soortgelijks ziet staan.
Post anders het exacte type van je Packard Bell even.

Hier een voorbeeld van iemand met een Packard Bell.
http://forum.fok.nl/topic/1749664

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Waar kan ik mijn BIOS vinden en mijn packard bell is een easy note TE

Tijdens het opstarten op F2 blijven tappen.
Kan ook een andere toets zijn (DEL, INS, F10, F12) maar dat staat op je POST scherm voordat Windows begint op te starten.

Groeten Marcel

Schakel tussen de sneltoets en de speciale functie van de toetsen F1 tot en met F12 door in de BIOS de functietoetsinstelling te veranderen (open de BIOS door op F2 te
drukken als de computer wordt opgestart. Kies vervolgens het Hoofdmenu en wijzig het gedrag van de Functietoets in Functietoetsen).

Groeten Marcel

@hoogteijling,

Even je twee laatste berichten samengevoegd;)

als ik op f2 klik start ie nero backup op :confused:

wacht moet ik dan op (fn) drukken?? of gewoon

@jantje10,

Zoals je misschien al gezien hebt heb ik een aantal onnodige quotes verwijderd het is niet nodig om te quoten dit is om iets specifiek te attenderen en is in dit geval niet het geval dus zou je niet meer willen quoten;)

Nee, de FN toets hoeft je niet in te drukken.
Je moet zodra die aan het opstarten is op F2 (of 1 van de andere genoemde) blijven tikken.
Zie je op het POST screen iets voorbij komen welke toets je moet drukken ?

Groeten Marcel

okee mijn POST screen is dus gewoon mijn start scherm van windows 8 of niet?? zo niet wat is dan het post screen?? (sorry ben nog een beetje noob qua dit soort dingen maar weet al wel aardig wat dingen (^^ dank u))

Laatst bewerkt:
Je post screen is je scherm wat je ziet direct nadat je je laptop hebt aangezet, is meestal zwart met wat tekst erop of een logo van Packard Bell misschien.
(zoiets als DIT maar het is per merk/type anders.

Groeten Marcel

okee bedankt ga ik nog ff proberen zeg wel als het me weer nie lukt :P

Jippie goed nieuws het is gelukt om in mijn BIOS menu te komen en maar dan?? ik bedoel er staan boven aan dingetjes waar ik tussen kan scrollen maar er staat nergens iets van function keys

Okeee het is gelukt!! bedankt iedereen!! SLOTJE!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan