USB Controller werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroentjuh1990

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2013
Beste Helpmij forum leden,

Ik heb zojuist een Bigben PS3 controller gekocht die voor zowel de ps3 als voor de pc zou moeten werken. Ik heb reeds mijn ps3 verkocht in afwachting van de ps4 en wil dus tijdelijk op mijn pc wat games gaan spelen met deze controller (games als Dishonered, Call of Duty en Kingdoms of amalur). Nu is het probleem als volgt, ik steek de controller in een USB slot en windows herkent hem en installeert hem, echter kan ik de controle niet aanzetten. Als ik hem eruit haal en erin doe gaat heel even het lapmje van de controller aan maar meteen weer uit. Als ik in-game de controller selecteer als mijn besturingsapparaat doet deze niks. Iemand een idee?

Bij voorbaat dank!

Hallo

"echter kan ik de controle niet aanzetten. Als ik hem eruit haal en erin doe gaat heel even het lapmje van de controller aan maar meteen weer uit."

Je vermeld niet waar je deze hebt gekocht , maar ... ---> lijkt toch verdacht veel op een defekte (interne) batterij ??? <---

Laad deze controller wel korrekt op , met een realistische oplaadtijd ???

Zelfs zonder p.s.3 in de buurt , dient de controller korrekt op te starten (in te schakelen)

Uiteraard belet niets u , om deze controller ook eens te proberen bij een kennis.

Niet te lang wachten met dit alles , i.v.m. eventuele garantieclaim en mogelijk onmiddelijk omruilen ???

Meer nuttige info kan ik u met de geleverde info niet geven.

P.s. :

Uw bericht leest niet echt vlot ... gebruik een spatie tussen de individuele regels .

Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan