Systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Berichten
944
Hallo weet iemand hoe het komt dat is geen systeemherstel meer kan doen? het is gekomen nadat ik windows media player 9 had geinstalleerd, en aangezien die niet niet optimaal werkt met nero wil ik mijn oude instellingen weer terug maar het gaat niet meer???????
 
Melaniem,

Kun je beschrijven wat er wel gebeurt?
Krijg je een foutmelding of gebeurt er helemaal niks?
Als je een foutmelding krijgt wil je dan ook de details posten.
Kijk ook in je logboeken of je daar iets terug kunt vinden.

Configuratiescherm > Systeembeheer > Logboeken

Groetjes,

Pieter
 
Ik krijg geen fout melding er staat enkel systeemherstel niet voltooid, meer heb ik niet
 
Ik heb iets gelijkaardig voorgehad maar met de installatie NAV2003.
Alle herstelpunten waren plots verdwenen en ik kon ook geen nieuwe aanmaken. Ik heb XP opnieuw moeten installeren en heb sindsdien geen problemen meer gehad met systeemherstel.
 
Geplaatst door melaniem
Ik krijg geen fout melding er staat enkel systeemherstel niet voltooid, meer heb ik niet

Als je opstart in veilige modus en dan systeemherstel kiest, werkt het dan wel?

Groetjes,

Pieter
 
ik hen wel even in mijn lobboek gekeken zag het volgendeType gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: Service Control Manager
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 7001
Datum: 21-1-2003
Tijd: 14:23:48
Gebruiker: n.v.t.
Computer: FREDDY
Beschrijving:
De TrueVector Internet Monitor-service is afhankelijk van de vsdatant-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: Service Control Manager
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 7000
Datum: 21-1-2003
Tijd: 14:23:48
Gebruiker: n.v.t.
Computer: FREDDY
Beschrijving:
De Sygate Personal Firewall-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: Service Control Manager
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 7000
Datum: 21-1-2003
Tijd: 14:23:48
Gebruiker: n.v.t.
Computer: FREDDY
Beschrijving:
De vsdatant-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
staan:
 
Hmmmz. Een ZoneAlarm foutmelding en een Sygate foutmelding.
Welke firewall gebruik je?

Groetjes,

Pieter
 
ik gebruikte al een tijdje sygate maar die was ineens verdwenen,en dit kwam ook na het installeren van wmp 9, raar maar waar
 
Pieter leest dit ook eens dit is ook zo vreemd??
Hallo iedereen, ik had diverse problemen met het branden van cd's, nou ik denk dat ik weet hoe het is gekomen.
Ik heb de nieuwe versie van windows Media Player 9.0 geinstalleerd, maar wat blijkt nu dat die niet samen werkt met nero 5.5 als het gaat om muziek met een bitverwerkingssnelheid van 80kbps, die kan je dus gewoon niet branden, voorheen had ik windows media player 7 en daar ging het dus wel bij zonder problemen, en de nieuwe versie kan ik ook niet meer verwijderen, omdat het nu een besturingsonderdeel is, dus versie 7 er terug opzetten gaat dus niet, dus dan zou je eigenlijk een andere versie van Nero moet hebben die dit dus weer wel ondersteund? lekker handig die nieuwe WMP 9.................
 
Lekker spul dan inderdaad, maar dat kun je wel aan M$ over laten.
Download eerst eens jv16 en ruim daarmee alle verwijzingen naar SPF op en andere programma's die je al verwijderd hebt.

Hoe lang is het geleden dat je WMP 9 hebt geinstalleerd?

Groetjes,

Pieter
 
Ik heb ook deze mediaspelerversie en Nero 5,5 en bij mij werkt alles perfect. Ik denk dat je ergens anders moet zoeken. Is je XP legaal? Daar kan het ook aan liggen.
 
Geplaatst door melaniem
Ik heb WMP 9 Vrijdag jl geinstaleerd

OK. Dan is het belangrijkste dat we systeemherstel weer aan de praat krijgen. Probeer even met jv16 de overbodige rommel op te ruimen en start dan in veilige modus op.
Bij de vraag of je door wilt gaan of een herstelpunt terug wilt zetten, kies je herstelpunt en gaat dan terug naar het pre-WMP9 tijdperk :)

Groetjes,

Pieter
 
ik heb die jv 16 er nu op staan maar ik weet echt niet hoe dat werkt ik zit nu bij installed softwrare, moet ik die aanvinken
 
Als er bij installed software nog iets van Sygate staat kun je dat verwijderen.
Dan : In het beginscherm moet je Registry Tool klikken en dan op Tools > Registry Cleaner > Continue > Start
Als hij klaar is met zoeken Select > Special Select > groene balletje > Remove
Daarna sluit je dat scherm af en gaat weer naar Registry Tool > Starting programs. Als daar nog iets staat van Sygate: aanvinken en Remove.

Groetjes,

Pieter

PS Ik wordt stapelgek van Helpmij. Heb nu voor de tiende keer vandaag ingelogd :(
 
Ik jv16 erop los gelaten en toen ook onder veilige modus geprobeerd een systeemherstel te laten uitvoeren maar het gaat gewoon niet, had ik die wmp 9 maar nooit geinstalleerd
 
Kan iemand me helpen?

k ben hier al een hele tijd mee bezig, leest het even als jullie willen,

Hallo weet iemand hoe het komt dat is geen systeemherstel meer kan doen? het is gekomen nadat ik windows media player 9 had geinstalleerd, en aangezien die niet niet optimaal werkt met nero wil ik mijn oude instellingen weer terug maar het gaat niet meer???????

Ik krijg geen fout melding er staat enkel systeemherstel niet voltooid, meer heb ik niet

ik gebruikte al een tijdje sygate maar die was ineens verdwenen,en dit kwam ook na het installeren van wmp 9, raar maar waar

leest dit ook eens dit is ook zo vreemd??
Hallo iedereen, ik had diverse problemen met het branden van cd's, nou ik denk dat ik weet hoe het is gekomen.
Ik heb de nieuwe versie van windows Media Player 9.0 geinstalleerd, maar wat blijkt nu dat die niet samen werkt met nero 5.5 als het gaat om muziek met een bitverwerkingssnelheid van 80kbps, die kan je dus gewoon niet branden, voorheen had ik windows media player 7 en daar ging het dus wel bij zonder problemen, en de nieuwe versie kan ik ook niet meer verwijderen, omdat het nu een besturingsonderdeel is, dus versie 7 er terug opzetten gaat dus niet, dus dan zou je eigenlijk een andere versie van Nero moet hebben die dit dus weer wel ondersteund? lekker handig die nieuwe WMP 9.................

Ik jv16 erop los gelaten en toen ook onder veilige modus geprobeerd een systeemherstel te laten uitvoeren maar het gaat gewoon niet, had ik die wmp 9 maar nooit geinstalleerd!!!!!!
 
Hallo iedereen het probleem is nu opgelost na installatie van Nero 5.5.10 waren er geen problemen meer met het branden van cd's met een bitsverwerkingssnelheid van 80kbps, en ik kon ook weer systeemherstel uitvoeren!!!!!!!!!!!
Toch blijft het vreemd dat die Windows Media Player versie 9 daar zoveel invloed op heeft, want dat was dus weldegelijk de boosdoender.
Dus als je Windows Media Player versie 7 of 8 heb en je draait met nero 5.5.4, of hoger lekker laten staan dus.
Je bent dus gewaarschuwd.........................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan