Eigen Webgames

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxStefkuHxX

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2003
Berichten
445
Hallo weet iemand hoe je eigenwebgames op je site kan zetten ? Zoals darten enzo
 
volgens mij moet je daarvoor een Java-applet hebben. als je die hebt, dan kun je zo een site in elkaar knutselen.

hoe zo''n spel te maken durf ik niet te zeggen!

je kunt ook nog links maken naar andere sites!
 
Ja ik wil een eigen en kun je geen webgames krijgen zoals een phpbbforum ?
 
webgames kan je op verschillende manieren maken:

- de meest gangbare is met een java-applet
- en je kan ook nog iets als active x ofzo, maar daar weet ik niet zoveel van af

in beide gevallen moet je kunnen programmeren, ik doe dat nou al een tijdje.
Een jaar terug ofzo heb ik een keer alle spelletjes die ik ooit gemaakt heb op een site gezet.
http://www.geocities.com/top_java_games/
Je kan er wel ff kijken en ideeen opdoen, je mag ze natuurlijk niet kopieren

maar als je nog nooit hebt geprogrammeerd zal een spelletje maken waarschijnlijk behoorlijk tegenvallen
 
dat kan ik wel, maar zoiets maken kost ontzettend veel tijd.
dat ga ik dus niet voor je doen.
je kan wel een boekje over java halen en dan met behulp van de site van sun zelf zoiets maken
 
Geplaatst door XxStefkuHxX
Ja ik wil een eigen en kun je geen webgames krijgen zoals een phpbbforum ?

PHPBB != webgame..

Trouwens, je kan bijvoorbeeld bij www.funnygames.nl gewoon in de broncode kijken om te zien hoe hun het applet aanvragen.. die code kan je zelf ook vaak gebruiken ;)
 
Ik bedoel zoon darten wat ook op www.spelpunt.nl staat waar je je ook aan moet melden en als het phpbb is waar kan ik het dan dl en spelpunt heeft het van gaimpoint maar kan ik dat dan ook zo krijgen ?
 
Geplaatst door XxStefkuHxX
Ik bedoel zoon darten wat ook op www.spelpunt.nl staat waar je je ook aan moet melden en als het phpbb is waar kan ik het dan dl en spelpunt heeft het van gaimpoint maar kan ik dat dan ook zo krijgen ?

Je haalt dingen door elkaar.
Een spel zoals darten zijn vaak gemaakt in Java en zijn tot javaapplet gecompileerd. Die javaapplets worden dan in je HTML ingevoegd netals een plaatje eigenlijk.

Phpbb is een type forum wat je op je website kan zetten, netzoals hier op helpmij VBulletin als forum draait.
phpbb kan je downloaden op www.phpbb.com

Olav
 
Laatst bewerkt:
Neej mar bestaat er ook zoon webgames als phpbbforum dat je het alleen maar hoeft te uploaden en zoniet hoedan ? Ja met java maar bestaat zoiest niet wat je kan dl en zo ja waar ?
BVD
MVG
XxStefkuHxX
 
Geplaatst door XxStefkuHxX
Neej maar bestaatn er ook zoon zulke webgames die je, net zoals phpbbforum dat je het, alleen maar hoeft te uploaden en zo niet hoe dan ? Ja met java maar bestaat zoiest niet wat je kan dl en zo ja waar ?
BVD
MVG
XxStefkuHxX

Java Boutique
Java games
Bodo.com
Google

Olav
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door XxStefkuHxX
Ik zoek eigenlijk webgames
MVG
Stef

Wel eens gehoord van zelf-wat-moeite-doen ?

Play Online or Download

Je kan spellen dus downloaden en uploaden op je servert.. voor zulke online spellen als webdarts enzo moet je de webmaster van de desbetreffende site maar ff mailen.. denk niet dat het alleen een kwestie is van bestandje uppen en spelen maar ;)
 
ik denk niet dat spelpunt het van gamepoint heeft, maar dat spelpunt gewoon een onderdeel is van gamepoint...aangezien je er ook VIP kan worden zal dit ook speciaal geprogrammeerd moeten worden in de java-applets...wat ik niet zo even zie gebeuren als het van een andere site wordt geplukt...dat programmeren ze dan zelf wel ;)
en die Java-applets die Olav bij elkaar heeft verzameld ZIJN webgames...je hoeft ze alleen maar in te voegen op je site (wat enige moeite kan vereisen...) en dan werktie...
Geplaatst door XxStefkuHxX
...helpmij is hier ook voor
en www.google.nl is bedoeld om mee te zoeken :)
 
op de sites wat olav zei kan ik geen darts vinden en ik heb het graag oook in het nederlands maar dat zal wel teveel gevraagd zijn
 
Geplaatst door XxStefkuHxX
op de sites wat olav zei kan ik geen darts vinden en ik heb het graag oook in het nederlands maar dat zal wel teveel gevraagd zijn
je vroeg ook niet specifiek naar webdarts, jij vroeg naar webgames :rolleyes:
en zoals ik al in mijn vorige post heb duidelijk gemaakt, googlen doet wonderen....
www.google.nl zoek: "webdarts downloaden"...2e vonst:
http://www.thepinguin.com/newpage2.html
heppie een schitterende pagina...ff naar onderen scrollen en je ziet daar een paar mooie links om van te downloaden :)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dar ik het iets uitgebreider zoek ook dat je met andere kan darten enzo dat je je moet regristeren enzo dat soort dingen allemaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan