Back web? Was dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZeroCool

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2003
Berichten
12
Hallo!
Als ik mijn computer aanzet krijg ik meteen een melding dat "back-web 17...9..nogwat" internet op wil..en dan moet ik 'ja' of 'nee' drukken. Wat is dat voor progje? Heb ik dat nodig? Het lijkt mij zo'n....tja....louche ietsje? Die naam zo...lijkt alsof het van een spyware progje is...ik druk elke keer op 'nee' en ik kan toch alles doen wat ik wil met de comp, niks dat het niet doet.
Weet iemand waarvan dat is?
 
Lavasoft vind niks. Hijack moet ik nog downloaden... :) Dus het lijkt jou ook spyware buffy? Oke dan zal ik daar op vertrouwen en dan maar euhm....'nee' voor altijd drukken :) Bedankt!
 
Geplaatst door ZeroCool
Lavasoft vind niks. Hijack moet ik nog downloaden... :) Dus het lijkt jou ook spyware buffy? Oke dan zal ik daar op vertrouwen en dan maar euhm....'nee' voor altijd drukken :) Bedankt!

aan de log file kunnen we zien of je spyware hebt, dus post de log file maar.
 
Goedemorgen, Backweb kun je ook uitschakelen via Start-->Uitvoeren-->MSconfig--Opstarten--vinkje weghalen bij Backweb 17...9.. nogwat.

Backweb is een progje dat kijkt of er updates zijn voor een bepaald programma heb ik me laten vertellen.
 
Idd. wat Will schrijft is correct. Backweb wordt automatisch met (o.a.) Logitech software meegeinstalleerd om van tijd tot tijd te "kijken" of er bij Logitech nieuwere drivers zijn voor je muis of toetsenbord. Backweb weghalen kan, maar het levert een hoop gedoe / gezeur op (vage foutmeldingen) als Logitechsoftware het WWW op wilt.

Handiger is om het in MSconfig uit te vinken als je Backweb wilt uitschakelen.

Wees gerust, het doet verder geen "kwaad".
 
Wowwie...jullie zijn slim :) Iig heel erg bedankt! Weer een hoopje bijgeleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan