Richtlijn: waar laat ik mijn HijackThis log?

Status
Niet open voor verdere reacties.

headout

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 okt 2000
Berichten
2.939
Met behulp van het programma HijackThis (directe downloadlink) is het mogelijk een overzicht te krijgen van lopende processen op je pc, en welke spyware meedraait zonder dat je het doorhebt. Zo'n overzicht wordt over het algemeen een HijackThis log-file genoemd. Deze logfiles worden steeds vaker gebruikt om spyware en andere ongewenste zaken van je pc te kunnen verwijderen, al dan niet in combinatie met Adaware 6 of Spybot S&D.

Voor het plaatsen van deze logfiles gaan vanaf heden een aantal richtlijnen gelden:
  • Wordt er een nieuw topic geopend, met daarin alleen het logfile geplaatst, dan zal deze gesloten worden. Ik verzoek je dan je logfile hier te plaatsen:Helpmij tegen spyware offensief (deel 8). Druk daar op de knop: "reageer op bericht".

    (Lees even goed het 1e bericht door van Pieter, voordat je er een bericht achter laat!)
  • Plaats je in een tweede posting in een topic een logfile op verzoek van een mede Helpmij-er, dan is er geen probleem.
  • Verder verzoeken we je om logfiles niet als bijlage toe te voegen, maar door middel van kopieren/plakken direct in je bericht te plakken. Dit maakt het voor de mensen die zeer veel van deze logfiles bekijken, iets makkelijker.

Op deze manier hopen we het overzicht en duidelijkheid te kunnen bewaren in deze (nieuwe) sectie. Hiermee kunnen de logfiles snel en effectief bekeken worden. Daarnaast zal er een duidelijker onderscheid zijn tussen mensen met spyware problemen en mensen die enkel een logfile ter controle willen voorleggen aan de kenners.

Deze richtlijn gaat per vandaag in. Topics die reeds bestonden, blijven onveranderd, en zullen dus niet gesloten worden, indien ze niet aan bovenstaande richtlijn voldoen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan