probleem met internet verbinding kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

studiobart

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2003
Berichten
142
Ik heb dus een probleem met men internetverbinding!
Ligt dit aan men kaart of aan men lan instelling?
 
Kun je iets meer info geven over het probleem (foutmelding etc.).
 
als het iets kan helpen bij mij staan de lan instellingen op automatisch ;instellingen van ie automatisch overnemen.(telenet)
 
ik heb een probleem gehad door een ethernet card van wisecom,heb deze vervangen door eentje van generic (3com 3c900b-tpo )daarna geen enkel verbindingsprobleem meer gehad.
 
k ga straks es opnieuw de ethernet card installeren want er staat een uitroeptekentje bij (!), mss ligt et daar aan!wa wilt da eigenlijk zeggen zo'n (!) bij een kaart, want bij men geforce staat er ook zo'n (!).
 
dat gele uitroepteken bij apparaatbeheer wil zeggen dat er iets mis is met de driver en /of de hardware!
 
hallo,
heb dus die ethernet card opnieuw geinstalleerd bij men pa, en keb terug internet!
maar nu is er een nieuw probleem:
als ik windows opstart en ik open internet explorer dan duurt het ongeveer een minuut voor ik internet krijg!hoe komt dit?
en als ik dan internet heb, en ik sluit terug explorer en open hem opnieuw dan heb ik direct internet!
hoe komt dit en wat moet ik veranderen zodat ie bij de eerste keer opstarten direct connectie maakt met het internet?
 
is ier iemand die dit al tegengekomen is?kan iemand mij hierbij helpen aub???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan