Data verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arne1963

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2001
Berichten
135
Ik heb een harde schijf van 200 GB als slave geinstalleerd. Nu heb ik er gedurende een paar weken data opgezet krijg ik vanmorgen een vastloper. Start de computer opnieuw, wordt de schijf niet meer in windows gezien maar wel bij schijfbeheer. Met partitionmagic bekeken. Is alle data verdwenen. Is dit nog te restoren?? Please help!
 
OnTrack heeft een tool waarmee je verloren data na een format of gewone delete weer kunt terughalen.. Misschien kan je deze wel ergens "vinden".

Groeten,
 
Helaas, dit is te gemakkelijk. We praten hier wel over zo'n 100 GB. De schijf wordt wel gezien maar als een lege partitie.
 
Jazeker, bedankt daarvoor maar de schijf wordt niet binnen windows gezien.Er is geen driveletter
 
Misschien is het een idee om de harde schijf los te koppelen opnieuw opstarten, computer weer uit zetten hdd weer aan te sluiten en weer opnieuw opstarten.
 
Heb ik geprobeerd maar schijf wordt niet gezien in Windows. Ben nu bezig met easy data recovery. Ik heb alleen de trailversie en daarmee kan ik geen data terugzetten die overigens wel wordt gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan